drienf3b1 當前離線
中級會員
想問問LOCO M5既用家,地區你地揀China定Hong Kong? think_center 發表於 2017-9-16 17:36
TOP
think_center 當前離線
都話litebeam M5 只係三百幾港紙,駛鬼用呢啲牌子。 再講,你有隻用Omni天線,唔啱用嚟定向接收,有隻呢 ... Brainstomer 發表於 2017-9-17 04:51
Brainstomer 當前離線
Banned
mopan 當前離線
進階會員
可以,而且平過定價。 Brainstomer 發表於 2017-9-17 15:50
mkmonkey 當前離線
CSL TX power 可以增加多d 電話亭 - 可能是舊式adsl....再試下調整 drienf3b1 發表於 2017-9-18 06:42
kanzone 當前離線
某人兄 當前離線
一直唔明,其實如果 HKBN 可以做個唔 expire 同 有 security 既 WiFi connection,只要比到下載有 10-20 mb ... mkmonkey 發表於 2017-9-19 11:50