如果是用hkbn...佢有個會記MAC


想問問LOCO M5既用家,地區你地揀China定Hong Kong?
think_center 發表於 2017-9-16 17:36

TOP

都話litebeam M5
只係三百幾港紙,駛鬼用呢啲牌子。

再講,你有隻用Omni天線,唔啱用嚟定向接收,有隻呢 ...
Brainstomer 發表於 2017-9-17 04:51


LITEBEAM M5官方網寫USD$49,可以香港直接取貨?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

可以,而且平過定價。
Brainstomer 發表於 2017-9-17 15:50



    CHING, 請問即係點買?謝謝

TOP

CSL
TX power 可以增加多d
電話亭 - 可能是舊式adsl....再試下調整

TOP

HKBN Wifi 會定時大約 4 個鐘頭 cut 一 cut,不過你用上面個方法,再 reconnect 係唔需要 login 的。

TOP

CSL
TX power 可以增加多d
電話亭 - 可能是舊式adsl....再試下調整
drienf3b1 發表於 2017-9-18 06:42


TX POWER已Set最大17dBm,佢會因應信號強弱自動調節,細調後可以去到-48dBm 最大300Mbps,但我只用5Mbps

TOP

一直唔明,其實如果 HKBN 可以做個唔 expire 同 有 security 既 WiFi connection,只要比到下載有 10-20 mb , 上載有 2-3 mb ,你收我 50-100 我都會比,何必要搞到而家不倫不類呢…

TOP

回覆 68# mkmonkey

佢地搞咁多就係唔想你長時間用!

TOP

一直唔明,其實如果 HKBN 可以做個唔 expire 同 有 security 既 WiFi connection,只要比到下載有 10-20 mb ...
mkmonkey 發表於 2017-9-19 11:50



    用Universities Wi-Fi 咪得

TOP