回覆  madebyp90


我就調返轉,揀d可以用cat5鉗打o既cat6頭
C-Leung 發表於 2015-6-21 04:46 PM

3M C6 UTP
但就唔可以原裝AMP C5(或者標AMP RJ45副廠鉗)鉗打
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 C-Leung 於 2015-6-22 09:10 編輯

回覆 71# 寂寞的FSY


    幾錢一粒?華輝定第二度入手
入線果件(右下)駛唔駛要跟返上下去入線?我用果隻平排隊入去佢會自己變返高高低低
唔可以amp c5鉗…咁即係普通c5鉗可以?
3m果條棍仔個設計幾好,c5頭我都係用3m

另外ftp/stp焊咗條ground當然穩陣,但老實講都幾麻煩…
做咩玩到amp c6頭夾stp線

TOP

Off Topic, Fourm 係唔係暫時未有 Function 可以 Save 呢個 Thread 遲D 睇番?

TOP

回覆 60# madebyp90

AMP 原裝CAT 6 係兩粒膠同一個鐵圈, 打法好唔同的



至於CAT5 打法既CAT6 , 係台灣野.

TOP

其實單條CAT5e 行10G 係無問題的,  

事關SIGNAL LOSS 最大係響個PLUG 同埋SOCKET 上, 單線既CONNECTOR LOSS 好細, 但若果係一條跳一條行STRUCTURAL CABLING 跳JUMPER 的話, 必定要跟SPEC.

樓主可以試下中間CUT 幾下, 然後用CAT5 I-JOINT 駁埋看看就明白.

TOP

本帖最後由 寂寞的FSY 於 2015-6-23 13:07 編輯
回覆  寂寞的FSY


    幾錢一粒

?華輝定第二度入手
入線果件(右下)駛唔駛要跟返上下去入線?我用果隻平排 ...
C-Leung 發表於 2015-6-22 09:09 AM




華輝賣$9/對,因為包裝成1對所以無單套散賣
3M LAN頭設計係高低位接點,C6高低位接點同C5會有點分別
而點解唔可以用原裝AMP RJ45(或者標AMP RJ45副廠鉗)鉗係因為有個位置會再夾實銅線來減低只依靠接點夾銅線下外來拉力(夾唔實外皮),而3M C6頭果個位置係平面(有利夾入啲外皮連十字膠?),搵把淨係夾接點同外皮(有埋棘輪更好)的鉗就得,不過都係果句,完全排啱線式先好一嘢剪落去

至於C5 STP夾落AMP C6頭,因為頭係原裝夾好,可能係STP外皮粗關係啩...
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

嘩! 真係好快..不過張lan卡都幾貴.

TOP

CAT5E都行到咁快...唔洗擔心以後升級了~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

留名學野。

TOP