xoxogossipgirl 當前離線
初級會員
TOP
charcsc2000 當前離線
XDA自行研究人員
進階會員
回覆 charcsc2000 可唔可以 share 你系邊度買同幾錢? thanks! xoxogossipgirl 發表於 2015-5-18 13:32
你去睇下呀, 呢間送多舊電添... 呢舊野仲可以用尿袋充電, 哈~ charcsc2000 發表於 2015-5-18 13:36
我望一望先~~ thank you~~~~ xoxogossipgirl 發表於 2015-5-18 13:40
mouseman 當前離線
20歲的戀人
長老會員
我自己都係用E5372t..神機..基本上咩sim卡都用到.. 平時去旅行一定帶埋佢, 再配埋幾年前買既asus wl-330ge. ... charcsc2000 發表於 2015-5-18 13:15
It's easy to input SIM than E5776, but E5776 can act as a charger mouseman 發表於 2015-5-18 14:03
ontheway 當前離線
中級會員
Aktios 當前離線
ltho3k 當前離線
如果剩係去日本用既話,買GL06P係咪都ok? 同埋點呢隻會平d既? Aktios 發表於 2015-5-20 02:58