dairyman123 當前離線
中級會員
TOP
kanzone 當前離線
進階會員
think_center 當前離線
我用Wireless下scan的功能,已copy and paste個SSID同Mac Address,但AP Mac 一直顯示 Not Associate。 如 ... dairyman123 發表於 2017-9-26 11:02
請問係唔係router都要enable個WDS功能?否則連唔到線? 其實點解要開個WDS功能?ubnt唔係好似一隻Wi-Fi ... dairyman123 發表於 2017-9-26 14:16
mkmonkey 當前離線
drienf3b1 當前離線
請問AP Mac: Not Associate點解? dairyman123 發表於 2017-9-25 23:50
minki 當前離線
thx,幅射我冇諗到添,再考慮下先 野野夜孩子 發表於 2017-9-25 08:55