我UP左1.72~
但都找唔到3G

TOP

回復  sckds


    如果係flash dd-wrt之後先出問題,都話可以賴dd-wrt吖,問題係flash dd-wrt之前,用官 ...
quofei 發表於 2010-3-7 01:51


, 用官方firmware 完全唔覺有問題wor

用左2個月 未reboot過 , 一切正常wor

你係咪 cat5 直搏router , 冇 BBTV or 其他野 ?

TOP

吓  , 用官方firmware 完全唔覺有問題wor

用左2個月 未reboot過 , 一切正常wor

你係咪 ca ...
sckds 發表於 2010-3-7 12:13


http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page=74#pid22498862
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page=77#pid22517402
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1260587&page=78
係你好彩姐除左電話外我冇任何附加服務

TOP

係你好彩姐除左電話外我冇任何附加服務
quofei 發表於 2010-3-7 14:03



唔怪得啦 , 我一路用緊1.65 , 1.71 官方出左一陣就收埋左 , 即係都係 frimware 有bug 者

1.72 都唔見 有人出問題 , 即係應該唔多關hw 問題

多數都係 ddwrt 問題 , 外國好少有直搏lan , 好多都要經modem

所以作者可能忽略左 直搏DHCP 問題

TOP

本帖最後由 quofei 於 2010-3-7 14:28 編輯

回復 904# sckds


    你咁insist係dd-wrt問題咪report囉
你認為加switch = 唔直駁DHCP

TOP

回復  sckds


    你咁insist係dd-wrt問題咪report囉
你認為加switch = 唔直駁DHCP:loveline ...
quofei 發表於 2010-3-7 14:23


我又冇用dd-wrt , 唔知詳情, report 左佢問我詳情我點答

個問題 係 switch 係中間扮演緊咩角色 , 中間要搏sw 先上到裝真係第一次聽wor

官方 fw 冇問題 , 用 ddwrt 有問題

唯一diff 係 fw , 咁個 問題 唔係in ddwrt , 咁係邊 ?

TOP

回復 906# sckds


   我對netwoking嘅嘢係有限公司,(家用) Switch只係layer 2 嘅物體,按理佢係唔會改packet入面嘅data,所以以software/data嚟講佢係冇做過嘢,即係firmware唔會從packet detect到有switch嘅存在,即係switch係透明嘅。

我再重新一次,官方 fw 都有問題(請你再爬文),但的確唔明顯,我用官方 fw都係要隔大概一個星期島先需要reboot一次。

係唔能夠證明firmware係唯一嫌疑犯嘅情況下你reoprt俾dd-wrt係冇用嘥氣。

TOP

回復  sckds


   我對netwoking嘅嘢係有限公司,(家用) Switch只係layer 2 嘅物體,按理佢係唔會改pack ...
quofei 發表於 2010-3-7 16:43



你用咩官方 fw 先 ? 用 1.65 都有問題 ?

TOP

回復 908# sckds


    1.65試過有,但改MAC之後冇(其實你爬文你都會見到講過……爬文……請爬文……)。可惜1.71&1.72都有問題,仲要幾快就上唔到網,hard reset都冇用。之後想話試試dd-wrt,死火嚴重到reboot後立即上唔到網,唯有搵翻個switch立即解決問題。(……都唔叫解決嘅……要加個switch先得)

TOP

回復  sckds


    1.65試過有,但改MAC之後冇(其實你爬文你都會見到講過……爬文……請爬文……)。可惜 ...
quofei 發表於 2010-3-7 17:00



人地hard reset 用default setting 再改就冇事啦wor

TOP