頂,我唔中i7呀
有咩方法有得換呀

TOP

頂,我唔中i7呀
有咩方法有得換呀
qwfwq 發表於 2015-6-19 12:05


你係11定13?

TOP

大鑊
唔通11air
i7已經派晒?
中唔到既師兄有冇多d資料?
例如順豐送,黑貓送?
thx

(Sent from EPC Pocket iPhone app)

TOP

本帖最後由 dds 於 2015-6-19 12:27 編輯

回覆 113# andylo

10-Jun Ordered
12-Jun 收機,   順豐派貨  

mba 11" 2014 ,  i5,  8gb, 128ssd.   $5688

白盒 / invoice 寫i5,   free upgraded to i7

TOP

回覆 112# KoBe@Lakers


    11

TOP

大鑊
唔通11air
i7已經派晒?
中唔到既師兄有冇多d資料?
例如順豐送,黑貓送?
thx

(Sent from EPC Pocke ...
andylo 發表於 2015-6-19 12:19


黑貓呀

TOP

回覆  KoBe@Lakers


    11
qwfwq 發表於 2015-6-19 12:25


你係開左機黎睇定係盒寫i5 ?

TOP

我係駁佢有i7
一年後二手放返呢個價先入貨
點知自己真係黑到極
玩股票,買馬仔全蝕
之前仲跌左部iphone

TOP

好明顯apple 係一水水咁放i7
而且第二水放左成個下午都重有貨, 你覺得重會係i7

P.S. 有一刻心動過想落11'' 8G 128 i5

TOP

回覆 119# wgpoon


  有無方法換機

TOP