動手能力不強的話 整graphic card有點難度,因為要幾乎全部拆開,螺絲每棵不一樣,seat返塊mlb同graphic card落去要小心,最好做埋esd safety

TOP

回覆 10# Daigo


    唔好傻啦 27寸重到hihi

TOP

本帖最後由 Harley-Davidson 於 2017-9-12 12:39 編輯

回覆 10# Daigo

我估唔洗掛, 部機又唔係全新, 仲要係用過同壞咗

TOP

我見果個香港人放部27寸入行理箱, 又放得入喎

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

TB29xfWnxlmpuFjSZPfXXc9iXXa_!!2940460229.jpg_600x600.jpg

如果自己有能力拆機值得去tb 張display card。youtube 有好多片教你點拆iMac

只係 PlugnPlay ,又唔駛焊野。

TOP

拎iMAC 上大陸會唔會比人打稅
Daigo 發表於 2017-9-12 12:13



     咁大舊好難唔打.. 除非淨係拎塊MB 上去

TOP

之前去華強整MBA 時, 都有香港人拎部IMAC 番去整DISPLAY CARD

我MBA 整PCB 都係500RMB左右, DISPLAY CARD  ...
Harley-Davidson 發表於 2017-9-12 10:38



    呢個價又平HK 一半喎

TOP

如果自己有能力拆機值得去tb 張display card。youtube 有好多片教你點拆iMac

只係 PlugnPlay ,又唔駛焊 ...
dan_dan 發表於 2017-9-12 14:12



    但係真係拆得好散先搞到.

TOP

我見果個香港人放部27寸入行理箱, 又放得入喎
Harley-Davidson 發表於 2017-9-12 12:37



    最好揀 係福田果邊過.

TOP