oreo 當前離線
進階會員
TOP
Harley-Davidson 當前離線
中級會員
Daigo 當前離線
Banned
dan_dan 當前離線
556556bt 當前離線
特級會員
拎iMAC 上大陸會唔會比人打稅 Daigo 發表於 2017-9-12 12:13
之前去華強整MBA 時, 都有香港人拎部IMAC 番去整DISPLAY CARD 我MBA 整PCB 都係500RMB左右, DISPLAY CARD ... Harley-Davidson 發表於 2017-9-12 10:38
如果自己有能力拆機值得去tb 張display card。youtube 有好多片教你點拆iMac 只係 PlugnPlay ,又唔駛焊 ... dan_dan 發表於 2017-9-12 14:12
我見果個香港人放部27寸入行理箱, 又放得入喎 Harley-Davidson 發表於 2017-9-12 12:37