sapphire4890 當前離線
進階會員
TOP
Cash 當前離線
中級會員
我就唔鍾意得一個USB-C ultratab 發表於 2015-6-27 12:53
y456852 當前離線
初級會員
alanchankw 當前離線
I use "Moshi Muse 12" ywwong 發表於 2015-6-26 11:13
ywwong 當前離線
May I ask where did u buy it? alanchankw 發表於 2015-6-29 20:30
I bought mine last month at DG Style at Pacific Place. ywwong 發表於 2015-6-29 20:41
ultratab 當前離線
問心以前用MBA其實都真係好少用USB用CARD READER 所以覺得MACBOOK得一個USB-C都唔太大問題 但個KEYBOAR ... Cash 發表於 2015-6-29 12:39
好似好貴咁 sapphire4890 發表於 2015-6-29 21:38
mouseman 當前離線
20歲的戀人
長老會員