本帖最後由 sam1989 於 2014-8-5 00:24 編輯
小弟是中毒病況嚴重 (因為看了耳界大開) 入手了E10 甲類Mobile耳放 今早九點已知道貨到了 落街收貨(因為順豐上門要收多18蚊,它的門市在我樓下附近,在門市收貨不用俾18蚊的)然後搵間餐廳座好, 慢慢試清楚,足足聽過兩個鍾, 小弟是第一次買這類產品,發覺天外有天,真的如各位網友說的一樣,聲音超乎想象,我用lg pro 2 聽歌以為最好了,因為買時試過晒所有手機,今次買呢個E10, 一聽已愛上了, sony pha 2 我也在陳列室玩左成個鍾.所以也知道是有個比較.
宜家只聽左兩個鍾 有以下小評論 以前聽歌已好靚 像小樂隊在你面前唱歌,用了E10耳擴聽, 像樂隊變大左好多, 多左好多樂器,音場前後感再大,實在天外有天, 我覺得自已太秒小,以為自已陪機好靚聲. 再run多幾日,再講用後感吧. |