[開箱] 甲類Mobile耳放 E10 更新

本帖最後由 sam1989 於 2014-8-5 00:24 編輯

小弟是中毒病況嚴重  (因為看了耳界大開)  入手了E10  甲類Mobile耳放   今早九點已知道貨到了     落街收貨(因為順豐上門要收多18蚊,它的門市在我樓下附近,在門市收貨不用俾18蚊的)然後搵間餐廳座好,  慢慢試清楚,足足聽過兩個鍾,   小弟是第一次買這類產品,發覺天外有天,真的如各位網友說的一樣,聲音超乎想象,我用lg pro 2 聽歌以為最好了,因為買時試過晒所有手機,今次買呢個E10, 一聽已愛上了,  sony  pha 2 我也在陳列室玩左成個鍾.所以也知道是有個比較.


宜家只聽左兩個鍾  有以下小評論   以前聽歌已好靚   像小樂隊在你面前唱歌,用了E10耳擴聽,  像樂隊變大左好多, 多左好多樂器,音場前後感再大,實在天外有天,  我覺得自已太秒小,以為自已陪機好靚聲.  再run多幾日,再講用後感吧.

4444.PNG (51.93 KB)

4444.PNG

5555.PNG (134.35 KB)

5555.PNG

6666.PNG (101 KB)

6666.PNG

我也買了黑色的!
但關機時有比較響的pop聲(開機沒有!)
CHing的機有沒有這現象?

TOP

我也買了黑色的!
但關機時有比較響的pop聲(開機沒有!)
CHing的機有沒有這現象? ...
gulakpi 發表於 2014-7-28 21:26



    我有呢個現象應該係正常掛

TOP

我也買了黑色的!
但關機時有比較響的pop聲(開機沒有!)
CHing的機有沒有這現象? ...
gulakpi 發表於 2014-7-28 21:26



   咦,   我試下先,,         無喎,好彩

TOP

Ching 配咩耳機試?

TOP

聽左一年的二鐵一圈diy 耳機 公模.   越聽越鍾意

TOP

有無加$65 換埋5粒 LME49720NA?

TOP

有無加$65 換埋5粒 LME49720NA?
_恆_ 發表於 2014-7-28 23:36



    對啦    令外買左   Muses02  ($148一粒好貴)和   49720NA    等聽返兩個月先換出來試下

TOP

對啦    令外買左   Muses02  ($148一粒好貴)和   49720NA    等聽返兩個月先換出來試下 ...
sam1989 發表於 2014-7-28 23:52



    Hi ching,
請問你d運放係咪用緊5532?  Thanks

TOP

對啦    令外買左   Muses02  ($148一粒好貴)和   49720NA    等聽返兩個月先換出來試下 ...
sam1989 發表於 2014-7-28 23:52



    可影下粒MUSES02來睇下嗎?

TOP