試過Spin fit 同 JVC Spiral dot, 覺得 Spiral dot 好D, 但都係人聲濛。轉用Acoustune AET 07, 發覺呢隻 ...
joepork 發表於 2017-4-21 19:16

同意呀,師兄,而且人人聽覺喜好有分別,好似我咁,005 我煲咗 2百個鐘都唔啱聽。

TOP

要試到耳機接近真正嘅最大效能當然唔係咁就啦!

第一要學識用三截膠嚟試,同埋試時最好搵間有枱擴嘅鋪去試,咁先試到佢接近最大嘅效能同真正嘅質素,唔係就算俾對貴機你試都可能一樣會覺得唔好聲,到試完之後先去試用自己用開嘅機睇吓相差有幾多,之後先再諗其他要唔要變,唔係永遠都唔會試到,因為而家嘅廠去設計時全部都係用枱機或者合併放大嘅 PO 去試嚟釐定佢嘅級數,睇吓係要買返同級價定係用嚟打其他牌子,只係有時價錢定得太低令到人好求其去試啫,如果賣返 3000 唔知又會點去試呢!?

唔用前面個網再用條三截膠睇吓又有乜嘢結果出嚟!

TOP

回覆 80# wingkps2
樓主, 有機會去試下 i5, 同 K3 N40 都好夾, 唔好話 N40, 推耳牛都夠力, 人聲出好多同冇咁空空洞洞。

DSCF0640.JPG (111.91 KB)

DSCF0640.JPG

TOP

回覆  fatyee

我咁講.佢比我隻IM70既聲都冇咁實.不過亦有可能我聽慣左個D聲,
E隻我聽落.就好似跟機D耳筒 ...
wingkps2 發表於 2017-4-21 21:18


有無咁誇張呀, 跟機耳筒

TOP

本帖最後由 mkid 於 2017-4-22 09:30 編輯
要試到耳機接近真正嘅最大效能當然唔係咁就啦!  

第一要學識用三截膠嚟試,同埋試時最好搵間有枱 ...
snp386 發表於 2017-4-22 03:30


   
請問三截膠
有邊隻推介

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP

回覆 93# tvbau


我都覺得N40夾我部AK300多D.
E隻要夾黎夾去.都幾麻煩.

TOP

any one try Comply on K3?

TOP

用部schiit jotunheim試k3, high gain 人聲係音樂前, low gain人聲後

TOP

回覆 98# wgchris


    咁已經表明 K3 要力水,唔夠力人聲唔出,好似 A35 同AK300 咁,一用 i5 呢的力量形 DAP,人聲就出嚟。

TOP

+耳擴 ?!

TOP