shal 當前離線
特級會員
正路普通用家黎講就冇可能... 唔好話 702, 612 都好過 240S 啦... fatyee 發表於 2018-2-6 11:56
TOP
frmcfa 當前離線
進階會員
嗰陣奧地利做吖嘛, 宜家中國做呢隻, 你覺得qc如何? 擺唔擺到六七年 ... tskso 發表於 2018-2-6 12:21
thomasckau 當前離線
其實都唔可以話7系一定好聲果2系, 根本係唔同風格黎. 2系比較接近舊AKG 既聲音, 6 同 7 系都算係另一代既調 ... thomasckau 發表於 2018-2-6 13:43
tskso 當前離線
摩改 DA7.2X.....升頻DAC
Banned
嘩! 收藏家 tskso 發表於 2018-2-6 13:57
fatyee 當前離線
禁真係集郵only 701 我有D興趣入多對集郵 白色仲有個坐 shal 發表於 2018-2-6 13:16