118205 當前離線
進階會員
好貴wo shal 發表於 2018-2-6 21:53
TOP
shal 當前離線
特級會員
我就每個盒都放防潮珠 118205 發表於 2018-2-6 21:55
tskso 當前離線
摩改 DA7.2X.....升頻DAC
Banned
fatyee 當前離線
我同你一樣, 不過射歪左去712 via HKEPC Reader for Android Pennylau 發表於 2018-2-6 21:48
Pennylau 當前離線
sonicrun
禁平好多xd shal 發表於 2018-2-6 22:03
師兄,712係咪完全可取替701呢? tskso 發表於 2018-2-6 22:39
double 價... ORZ 712 我都有諗過... 不過 701 係情意結.. 點都會入 fatyee 發表於 2018-2-6 23:01
我隻係奧地利版, 入貨價平過依家隻大陸版 via HKEPC Reader for Android Pennylau 發表於 2018-2-6 23:06