好貴wo
shal 發表於 2018-2-6 21:53
我就每個盒都放防潮珠

TOP

我就每個盒都放防潮珠
118205 發表於 2018-2-6 21:55



    禁平好多xd

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我同你一樣, 不過射歪左去712

via HKEPC Reader for Android
Pennylau 發表於 2018-2-6 21:48


double 價... ORZ
712 我都有諗過... 不過 701 係情意結.. 點都會入

TOP

禁平好多xd
shal 發表於 2018-2-6 22:03

濕度太低海綿好易碎架, 你爛兩對已經夠你買個電子防潮箱啦。
去淘寶search下惠通, 26~28L唔使300人仔。50L都唔係貴~ 我前後買左3個,最大年紀超過10年, ,仲好健壯!

via HKEPC Reader for Android

TOP

師兄,712係咪完全可取替701呢?
tskso 發表於 2018-2-6 22:39

唔會, 個心仲係掛住隻白雪雪701, 連埋個靚靚stand

via HKEPC Reader for Android

TOP

double 價... ORZ
712 我都有諗過... 不過 701 係情意結.. 點都會入
fatyee 發表於 2018-2-6 23:01

我隻係奧地利版, 入貨價平過依家隻大陸版

via HKEPC Reader for Android

TOP

我隻係奧地利版, 入貨價平過依家隻大陸版  

via HKEPC Reader for Android
Pennylau 發表於 2018-2-6 23:06


抵喎... 而家全部係 MIC... 所以我都唔急買住...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP