提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 thomasckau 於 2018-2-7 00:14 編輯

回覆 150# tskso

因為 奧地利 既 AKG 已經Close了, 搬了去 斯洛伐克 , 712 同 812 斯洛伐克產 係第一批試產品, 所以712 係有三個唔同版本, 奧地利, 斯洛伐克 同 國產. 而且以後都唔會再有 奧地利 既 AKG啦.

TOP

回覆 148# Pennylau

Ching 隻 701 係唔係 梅花標 呀?

TOP

回覆 151# tskso

712 其實係 702 係BASS度 +3DB, 所以如果要比較, 應該同702 比較容易D.

TOP

我就每個盒都放防潮珠
118205 發表於 2018-2-6 21:55


我同CHING一樣, 都係用防潮珠.

TOP

EP LP 都有
scharnhorst 發表於 2018-2-6 19:52


Ching 介唔介意講下用咩AMP推呢?

TOP

Ching 介唔介意講下用咩AMP推呢?
thomasckau 發表於 2018-2-7 00:23



        普通合拼機耳筒位出, 冇咩特別

TOP

我同CHING一樣, 都係用防潮珠.
thomasckau 發表於 2018-2-7 00:20


ching 用邊隻防潮珠?

TOP

我指個聲底,女聲、大编制交響樂好似係701特點,我自己试過其實都同意的,不過试712時又冇咁强烈同 ...
tskso 發表於 2018-2-6 23:43

我木耳,係舖頭只係聽過702, 712冇試過盲入,返黎聽又唔係太聽到分別
不過大编制交響樂同音場闊的卻係K712既優點,至於話加強左既低音,其實完全感受唔到。 但我唔好低音,換返黎既係亮麗既高頻,所以我好鍾意佢~

TOP

本帖最後由 Pennylau 於 2018-2-7 09:20 編輯
回覆  Pennylau

Ching 隻 701 係唔係 梅花標 呀?
thomasckau 發表於 2018-2-7 00:16

要返去睇下,唔記得左~
不過我隻係K712~

TOP