tskso 當前離線
摩改 DA7.2X.....升頻DAC
Banned
TOP
thomasckau 當前離線
進階會員
我就每個盒都放防潮珠 118205 發表於 2018-2-6 21:55
EP LP 都有 scharnhorst 發表於 2018-2-6 19:52
scharnhorst 當前離線
中級會員
Ching 介唔介意講下用咩AMP推呢? thomasckau 發表於 2018-2-7 00:23
fatyee 當前離線
我同CHING一樣, 都係用防潮珠. thomasckau 發表於 2018-2-7 00:20
Pennylau 當前離線
sonicrun
我指個聲底,女聲、大编制交響樂好似係701特點,我自己试過其實都同意的,不過试712時又冇咁强烈同 ... tskso 發表於 2018-2-6 23:43
回覆 Pennylau Ching 隻 701 係唔係 梅花標 呀? thomasckau 發表於 2018-2-7 00:16