shal 當前離線
特級會員
701 702可能好接近, 而家都係掙扎緊240s 定話係markii版本 tskso 發表於 2018-2-8 12:49
TOP
Pennylau 當前離線
sonicrun
進階會員
我系ssp 搵人做左條so馬線 好正今晚影上來 shal 發表於 2018-2-8 12:30
tskso 當前離線
摩改 DA7.2X.....升頻DAC
Banned
试多幾次先決定啦!我q701同k701就肯定唔同 tskso 發表於 2018-2-8 13:24
仍好好奇,mkii 個绒earpad作用,D聲有咩變化? tskso 發表於 2018-2-8 13:30
thomasckau 當前離線
呢個牌子唔係出喇叭線咩? 我買過好多返黎駁5.1. 耳機都啱用咩? Pennylau 發表於 2018-2-8 13:17