回覆 9# ~~峰~~

慢火煲練中
20161008_012647_HDR_nEO_IMG.jpg

話說你組團 o個度夠唔夠人joint?

TOP

回覆  ~~峰~~

慢火煲練中  


話說你組團 o個度夠唔夠人joint? ...
TWCACM 發表於 2016-10-8 01:33



峰兄幫我做緊條武騰線 藍色好鬼靚仔 下星期收貨  

TOP

回覆  ~~峰~~

慢火煲練中  


話說你組團 o個度夠唔夠人joint? ...
TWCACM 發表於 2016-10-8 01:33

我其實打算開post , 但公司近排好忙,OT 到好夜,未有時間搞,仲欠落啲線未幫ching整

TOP

隻擴都要成接近2K

TOP

回復 12 #水野龍也

我都想要    峰兄啲手工真係好正   

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 13 #~~峰~~

我係想整條比隻1964用,但未知想用乜料整,等你得閒先搞

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 14 #水野龍也

話晒呢隻都叫老牌大廠出品,呢個價唔算太貴 呢隻嘢,肥花間中都有人放,早2日見到有隻紅色有保放緊…

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 akitohk

我就係行過見佢貼紙話有價減,但係減左幾多我又無問  

我今次試左幾隻公模4單,都 ...
TWCACM 發表於 2016-10-8 01:25



  新Apex到貨,所以Adel減價。

TOP

峰兄幫我做緊條武騰線 藍色好鬼靚仔 下星期收貨
水野龍也 發表於 2016-10-8 01:56


識貨

TOP

打風果然多師兄行街街

TOP