1500個BASS未煲開係拳拳打頭咁, 煲開會收儉返少少同smooth左
前排換左條ASUHA,非常滿意 ...
cloud417 發表於 2020-3-3 14:29 
啱啱買返黎嗰陣真係嚇死我
但就因為係咁令我把心一橫至少要買條銀線黎平衡下
結果慢慢煲慢慢聽愈聽愈有味道
N3AP用家, 對FW01有D興趣.
FW01 依家賣2000左右, 值唔值得比多一倍上FW1500?
edwardccw 發表於 2020-3-3 19:35 
FW01我並未持有,但我個人覺得原廠線唔係同FW1500係完美配搭
所有如果要直上FW1500唔係比多一倍係可能比多兩倍錢
我自己都係由SONY轉JVC
當時係用XBA-H3算係你隻N3AP嘅大大哥
當時係覺得隻H3啲bass太勁,可能人大左唔係咁受到啲bass
聽得耐真係攰攰地,加上用左3,4年都舊喇,所以就轉左FD01
嗰隻監聽聲真係舒服到呢
如果真係要2000上下呢個價位又唔係好執着bass嘅可以試下FD01
不過如果前端係手機,我個人偏見係唔洗買咁貴啦 |