女毒應該係有好多種定義唔一定係味精。
佢去試完stax就買左,咁唔通stax都係你講既味精? ...
cocteau 發表於 2020-5-7 19:17


重點係.................樓主去試機果陣

連間showroom 係用咩做前端訊源都未知就買左套stax 返去

TOP

重點係.................樓主去試機果陣

連間showroom 係用咩做前端訊源都未知就買左套stax 返去 ...
HAKAIDER 發表於 2020-5-7 19:53


又係我之前講過,前端(dac)無你唸得咁大剎傷力 (pc onboard dac 除外)。
簡單講,佢試機時聽到既 "聲",比例大概會係:前端 1-2:Amp 2-3 : Phone ~6。

TOP

回覆 8# kenken33


    我諗應該係 l300 已經冇咩調音清晰 再配鑑聽 dac 真係吾夾 冇咩吸引 同音樂性
聽兩首已吾冇引 ADI-2 DAC FS 聲就幾清既 聽流行真係吾掂

TOP

回覆 6# kenken33


    都係既 怪自己冇 試清楚XD 新手都係狗沖

TOP

回覆 10# 1271349946


    係咪 dsd direct(line) 果個 有開

TOP

樓主之前話要只要女毒咁明顯日系味精機先岩佢口味
kenken33 發表於 2020-5-7 18:46



    我諗係 我鍾意帶點有特色女聲 放幾首大家聽下 我都吾知女毒點分
https://www.youtube.com/watch?v=IzqJfqumhDE

https://www.youtube.com/watch?v=7s_KIljtXGI
https://www.youtube.com/watch?v=YdeNm6L7pAg
https://www.youtube.com/watch?v=9-lPsS7l2nw

TOP

只有第一首Ballad係接近一般定義既女毒,第三首直情係Techno。。。
其餘R&B。

你其實係鐘意聽pop。

TOP

回覆  1271349946
係咪 dsd direct(line) 果個 有開
lch201271 發表於 2020-5-7 20:38


説明書P.26 可能有你想要的答案

但以我的理解應該只係一個via by pass 功能

TOP

TOP

回覆 17# cocteau


    都係主聽流行 但係pop都可毒

TOP