如果唔賣我心理會不平衡,因為用部飯盒3S既價錢聽出黎同SR25差唔多!部SR25可以買幾部3S
如果用排位 ...
kk6166 發表於 2020-12-30 15:13 
NEW R6 真係值得一試, 對比之前Hiby 既機相當進步, 唔會一味聲同低音衝住出黎
SE100 都正, 可惜得2.5 頭, 有靚價都吸引
見師兄另外個STAX post 都入手好多貴玩具, 但想知你部9038PRO 解碼係咩?
我都啱啱入左部淘仔雙9038PRO, 如果你個部都可以換運放既一定要入一堆黎玩, 個聲分別可以好大
可以既拆個殼分享下入面結構啊 |