本帖最後由 saldtch 於 2020-12-30 14:20 編輯

回覆 10# saltyfatboy


    iBasso 會出部DX300, 用 4 x CS43198, 多兩粒會唔會真係有機會夠AKM 砌?

TOP

本帖最後由 kk6166 於 2020-12-30 15:21 編輯
SR25 賣得好啊, 啲聲真係好矇無乜細節
試過三部用CS43198, 係得DX160算調得好, R5 又矇到一個點
但細節同44 ...
saltyfatboy 發表於 2020-12-30 14:11


如果唔賣我心理會不平衡,因為用部飯盒3S既價錢聽出黎同SR25差唔多!部SR25可以買幾部3S

如果用排位去比較我聽過既機,我會咁排:背景在宇宙黑洞的AK500N+STAX009(唔記得用邊部放了)>>>>M6PRO>>>>飯盒3>>>>SR25>>>>飯3S
希望周末可以去ECT試試SP1000、SE100、SE200、和SP2000先,又好想去試下M11PRO和NEW R6

TOP

回覆  saltyfatboy


    iBasso 會出部DX300, 用 4 x CS43198, 多兩粒會唔會真係有機會夠AKM 砌? ...
saldtch 發表於 2020-12-30 14:19


我諗呢個好多人都打個凸, 以為會升做9038PRO 咖嘛
唔敢講粒DAC 絕對唔好, 但暫時未有一部用CS43198 既機覺得好聽

TOP

回覆 12# kk6166

直接去DxA 試好似仲方便,佢哋AK機放喺枱上面

TOP

如果唔賣我心理會不平衡,因為用部飯盒3S既價錢聽出黎同SR25差唔多!部SR25可以買幾部3S

如果用排位 ...
kk6166 發表於 2020-12-30 15:13


NEW R6 真係值得一試, 對比之前Hiby 既機相當進步, 唔會一味聲同低音衝住出黎
SE100 都正, 可惜得2.5 頭, 有靚價都吸引

見師兄另外個STAX post 都入手好多貴玩具, 但想知你部9038PRO 解碼係咩?
我都啱啱入左部淘仔雙9038PRO, 如果你個部都可以換運放既一定要入一堆黎玩, 個聲分別可以好大
可以既拆個殼分享下入面結構啊

TOP

本帖最後由 kk6166 於 2020-12-30 17:33 編輯
NEW R6 真係值得一試, 對比之前Hiby 既機相當進步, 唔會一味聲同低音衝住出黎
SE100 都正, 可惜得2.5 頭, ...
saltyfatboy 發表於 2020-12-30 17:11


套STAX都賣緊,如果賣得出下一套就試玩009,賣唔出就聽住先,最近燒緊Netflix所以唔得閑聽歌,隻STAX係防潮箱閉緊關!

我果部丁丁的,宜家用電腦spdif>>>9038pro>>>am01>>>stax黎聽,超得!正過之前3S直出stax

拆個殼我唔敢呀!
運放就更加唔識搞了,萬一比我搞死部機就麻煩了!

TOP

回覆  kk6166

直接去DxA 試好似仲方便,佢哋AK機放喺枱上面
kityu 發表於 2020-12-30 16:57


我只去過灣仔分店,果度太細了,試野好唔自在!在大既店試舒服D

TOP

一起走都好似有demo 機
而家上ECT 好似要預約先

TOP

回覆 18# kityu


    一起走是什麼東東?

TOP

回覆  kityu


    一起走是什麼東東?
kk6166 發表於 2020-12-30 18:02

應該係指灣仔的let糕

TOP