poonhk161 當前離線
中級會員
TOP
iwantip6 當前離線
回覆 iwantip6 旺角唔少舖,星際睇下 雜食一係清水型無味一系加錢上旗艦,因為雜食即係要咩都得,最貴 El ... poonhk161 發表於 2021-3-16 20:44
鐵三角因為日本疫情唔少都無貨,加上兩隻款都舊 T5算係旗艦級裡面比較便宜一檔,預算去到一萬可以試埋D9200 ... poonhk161 發表於 2021-3-17 20:03
kk6166 當前離線
uoff 當前離線
初級會員