回覆 10# iwantip6
旺角唔少舖,星際睇下
雜食一係清水型無味一系加錢上旗艦,因為雜食即係要咩都得,最貴
Elegia偏流行質素高但重,D7200、1770Pro、1540相對雜食啲,W5000、A2000Z鐵三角出名女毒,Z7M2低音多又勁
6000蚊或者可以試下收下TH900二手

TOP

回覆  iwantip6
旺角唔少舖,星際睇下
雜食一係清水型無味一系加錢上旗艦,因為雜食即係要咩都得,最貴
El ...
poonhk161 發表於 2021-3-16 20:44



   鐵三角一向都好想入手,但系列多,又唔係隻隻唔同,有D無從手入,D7200我都幾有興趣,收工去試下

TOP

d7200唔係心水,反而隻1700pro有D驚喜,但去金聲試完隻T5更吸引,可惜搵唔到地方試鐵三角

via HKEPC Reader for Android

TOP

鐵三角因為日本疫情唔少都無貨,加上兩隻款都舊
T5算係旗艦級裡面比較便宜一檔,預算去到一萬可以試埋D9200、K872、AP2000TI、AWAS、TH900MK2

TOP

鐵三角因為日本疫情唔少都無貨,加上兩隻款都舊
T5算係旗艦級裡面比較便宜一檔,預算去到一萬可以試埋D9200 ...
poonhk161 發表於 2021-3-17 20:03

今日試左7200,9200,1700pro,T5,我覺得1700pro抵玩,但未去到我想要,但7200,9200真係比下去,7200人聲朦,9200叫好少少,T5真係想要果種聲,呢家諗緊T5定872,T5可以玩平行,但帶得緊,872無平行,但舒服D,2隻算叫7字頭,唔差太遠,不過最來試埋鐵三角先決定

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 poonhk161 於 2021-3-18 02:33 編輯

啱自己需要最緊要,覺得緊帶一輪自然會鬆,影響唔大,可以買個耳機架平時撐開一下加快變鬆
你鍾意T5嘅話鐵三角可能就旗艦ADX5000同佢下位R70X會比較適合,可惜尼兩個都係開放式高阻
另外下年鐵三角60週年唔知會有咩出來,上次55週年就係出左ADX5000、AWKT、AWAS幾隻出來

TOP

金平面GL2000..............越聽越好聽......大小耳都我退左燒,多得GL2000和E12

TOP

師兄講開close back, 想問下hd820如何?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP