本帖最後由 tompkyou 於 2022-9-6 16:58 編輯
ESS ES9038Q2M係旗艦晶片,請問FiiO KA3音色如何?

via HKEPC Reader for Android
kcyipgar 發表於 2022-9-6 16:27



    ES9038Pro先係最好既晶片。比你參考下3隻晶片既批發價,ES9219C 同 ES9038Q2M 批發價差唔多,但係前者新出啲,而且DC06用左兩粒,具體差別就唔識了。

9038pro.jpg
9038.jpg
9219c.jpg

TOP

ES9038Pro先係最好既晶片。比你參考下3隻晶片既批發價,ES9219C 同 ES9038Q2M 批發價差唔多,但係前 ...
tompkyou 發表於 2022-9-6 16:52


https://www.esstech.com/wp-conte ... -Datasheet-v3.7.pdf

因為ES9038Pro係8-Channel嘛!

TOP

我沒有嘗試 ibasso 但有 Questyle M12 USB.

M12 似乎更有力量但細節少於 KA3
...
seikomatic 發表於 2022-9-6 16:48


Questyle M12 好靚仔喎

https://www.questyle.com/language/en/m12-en/

TOP

因為ES9038Pro係8-Channel嘛!
kcyipgar 發表於 2022-9-6 18:47



    我想表達既係 ES9038Q2M 唔算係旗艦晶片~~

TOP

ES <品牌
9   <不明
0   <輸出Vrms
3   <世代??? 那9068是什麼玩意
8   <不明 目前有8和9 未知分別
pro  S  C2M  K2M  Q2M 封裝技術 也是級別

其他等高手了

TOP

我配搭XBA-N3AP 或 XBA-A2 用的USB DAC,3.5mm輸出,以下邊隻比較適合呢?

DC06 : ES9219C chip x 2
KA3 : ...
kcyipgar 發表於 5-9-2022 10:47


https://www.chiphell.com/thread-2421995-1-1.html
上面大陸討論區有比較。

TOP

我想表達既係 ES9038Q2M 唔算係旗艦晶片~~
tompkyou 發表於 2022-9-6 19:07

我明白

via HKEPC Reader for Android

TOP

上面大陸討論區有比較。
kenken33 發表於 2022-9-7 00:56

感謝師兄提供資料。

via HKEPC Reader for Android

TOP

我想表達既係 ES9038Q2M 唔算係旗艦晶片~~
tompkyou 發表於 6-9-2022 19:07

原理上2聲道平衡咁用4粒9038q2m 先等如一粒9038pro

TOP

原理上2聲道平衡咁用4粒9038q2m 先等如一粒9038pro
kenken33 發表於 2022-9-10 07:42


實際上很多dac 也只會用9038 pro中的 2條聲道而已

TOP