到左貨,暫時開聲都可以,期待煲好後更滿意

TOP

回覆 11# lklhaydn


  

TOP

我都買咗, 師兄有無推薦用咩amp推呢隻野? 目前用緊xduoo xd05 bal + 4.4平衡

TOP

我都買咗, 師兄有無推薦用咩amp推呢隻野? 目前用緊xduoo xd05 bal + 4.4平衡
gackt2005 發表於 2022-11-18 11:08



    暫時係用ToppIng DX7PRO+服侍佢,哩對嘢都幾高分析力,整體真係幾好聽,係睇下會唔會嫌佢本身聲方面唔夠有特色,同埋屋企個轉插好似唔係好得,用咗啲聲好唔得,所以淘咗另一個,睇下聽日收唔收到貨再試下,另外再買咗條五十弦白頭鷹俾佢,不過哩條未發貨唔知等幾耐,到時啲嘢嚟曬睇下又有咩感覺!

TOP

暫時係用ToppIng DX7PRO+服侍佢,哩對嘢都幾高分析力,整體真係幾好聽,係睇下會唔會嫌佢本身聲方面唔 ...
lklhaydn 發表於 2022-11-18 11:20


暫時聽感都好滿意, 對比之前隻K712 pro, 音場大咗, 分析力都高咗, 不過因為係耳牛, 所以都想睇睇有咩台擴可以令佢再好聲啲

TOP

暫時係用ToppIng DX7PRO+服侍佢,哩對嘢都幾高分析力,整體真係幾好聽,係睇下會唔會嫌佢本身聲方面唔 ...
lklhaydn 發表於 2022-11-18 11:20
我都係ToppIng DX7PRO+ 搭配HIFIMAN Edition XS,不過加部聲優創胆石耳放推~~

IMG20221118210717.jpg (138.61 KB)

IMG20221118210717.jpg

TOP

隻Edition XS建議換耳墊,我5月DMA買,聽咗幾個月D聲硬係有D不似預期咁好,直到上個月淘咗小羊皮打孔耳墊,結果換完D聲終於似樣番,原配耳墊一來好滑,容易移位,而且結像發散,換完聲音焦點明顯更好~~

IMG20221031232633.jpg (140.72 KB)

IMG20221031232633.jpg

TOP

隻Edition XS建議換耳墊,我5月DMA買,聽咗幾個月D聲硬係有D不似預期咁好,直到上個月淘咗小羊皮打孔耳墊,結果 ...
rickytang 發表於 2022-11-18 21:26



    加咗膽放效果爭好遠嗎?
搞到我都心思思整番個

TOP

加咗膽放效果爭好遠嗎?
搞到我都心思思整番個
lklhaydn 發表於 2022-11-18 23:16

好聲的膽, 一對要$3000 - 4000, 每天聽, 大約可用1年 2-3小時, 高消費享受

TOP

加咗膽放效果爭好遠嗎?
搞到我都心思思整番個
lklhaydn 發表於 2022-11-18 23:16

我係用呢部聲優創 TUBE-T2 PRO,若用跟機隻火牛,音色同拓品比各有優勢,
O1CN01kvR0GT1ZQbodmLGVM_!!2212485303189.jpg
拓品聲音更直接细節更多,可以話有更精緻感覺!
部胆石機就暖厚,音埸大聲像都大,聽D現場收音嘅例如拍掌聲或人聲或鼓撃都有種特別真實感,
呢點部拓品耳放係冇乜,因為冇乜力感同厚度,同埋用拓品直推耳機有時有少少「銀」耳感,
但解析度就肯定拓品耳放直推更好,所以之前會兩部耳放都會插嚟聽下!
但幾日前買咗部老虎魚線電俾部胆石耳放,結果係全面性贏晒,原本少少缺點冇晒,
基本上而家聽乜都舒服(同之前比),應該以後唔會再插拓品個耳放~~

TOP