Thanks

回覆 208# akiralok

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 snp386 於 2017-9-8 07:44 編輯

話說星期二本來只係咁,都係俾香港某鋪成日搵過去玩嘅人代買,搞到人哋要收埋,跟住有人就搵本地人問佢先攞埋當日最後兩粒01兩粒02同4粒03出嚟,跟手人哋就貼埋個牌話冇晒貨!即係同去買 Oyaide 一樣,明明有PCOCC-A嘅22W同23T都唔擺出嚟賣,所以有啲嘢想買就最好識日文,想買得多就一定要搵個當地人!我覺得咁賣係好啱,唔好俾啲炒家炒返嚟賣貴幾倍,以前一條線賣幾百,而家都賣到成7xx,但有人之前買完返嚟賣過千,咁嘅價我真係買歐洲線好過!  

21427437_10210403126330609_6891798738250264171_o.jpg (118.13 KB)

21427437_10210403126330609_6891798738250264171_o.jpg

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原本係咁,咁我算好彩,我琴日去到見到個牌,就算唔識日文,都估到係缺貨。但咁遠去到,唔理咁多,影左張 ...
countryboy 發表於 2017-9-8 08:22


多得幾間衰鋪見有就搵人掃,買返嚟賺大錢!本地人佢當你自用一定俾足你嘅!想要 03 都唔係一件難事!

TOP

見日本amazon 有得賣, click 多兩click 見到係廣東公司, 你買唔買?

TOP

回覆 213# snp386

上星期去已經係咁...
去counter講又唔覺有咩特別...
我買果時佢有好大包...起碼最少都50-60粒

最後買左4粒02,4粒03....
3個人用...應該唔過份吧: )

TOP

回覆 217# masi

c兄有無代購~ 02上紫珊Z2 ,變化大唔大?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

剛剛去完肥仔到。瘦仔話下星期會返z2加強版。和有隻叫(咪音m200 amp)佢話好低用。

via HKEPC Reader for Android

TOP