已經入咗q701 如果仲想入k701 好似有啲好傻嘅感覺 唔知大家同唔同意呢? 如果要入 都應該等k712, 感覺應該 ...
tskso 發表於 2018-2-9 10:47



    入702 la if 入多對k701
另我朋友話k702 好夠用 佢話712唔夠702順耳

TOP

可能你同penny 係朋友 不過大家用 唔認識嘅網名者
tskso 發表於 2018-2-9 10:44



    應該唔會吧XD

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咪就係早 個零禮拜前 要放棄 一直想入嘅k701, 選擇咗Q攞, 2年保用 冇了, 90日, 有時都比較鍾意  ...
tskso 發表於 2018-2-9 10:43


Q701 唔係 open 既咩? 除左有特別原因, 應該唔會有幾多人拎出街聽歌. 佢地講得出呢句好明顯佢地一係就唔識扮識, 一係就佢地習慣 open 都照出街用... 由得佢地啦.

TOP

已經入咗q701 如果仲想入k701 好似有啲好傻嘅感覺 唔知大家同唔同意呢? 如果要入 都應該等k712, 感覺應該 ...
tskso 發表於 2018-2-9 10:47


有幾傻? 701 剩係加埋個座放出黎觀賞已經值回票價啦. XDDD

TOP

有幾傻? 701 剩係加埋個座放出黎觀賞已經值回票價啦. XDDD
fatyee 發表於 2018-2-9 11:20



    我就系想買來收藏XD 個包裝幾靚仔

TOP

我都係選擇入k240s , 聲已經試過收貨, 主要係為咗個老土樣 同埋我副眼鏡 同埋我副眼鏡 ...
tskso 發表於 2018-2-9 11:18



    聽完702 聽唔返240 點都係差小小禁
不過我係試我個fd果對的,仲未改又未煲好 唔可作準

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實呢4,5隻我都试過下, 原本個決定 都係k701算, 一來平平地 二來 十年前 情意結, 只不過好後期 ...
tskso 發表於 2018-2-9 11:15



    702 唔知你試完會否入手呢
Q701 K701 K702 K712 個樣一鬼樣
真係順用聲去決定囉

TOP