shal 當前離線
特級會員
已經入咗q701 如果仲想入k701 好似有啲好傻嘅感覺 唔知大家同唔同意呢? 如果要入 都應該等k712, 感覺應該 ... tskso 發表於 2018-2-9 10:47
TOP
可能你同penny 係朋友 不過大家用 唔認識嘅網名者 tskso 發表於 2018-2-9 10:44
tskso 當前離線
摩改 DA7.2X.....升頻DAC
Banned
fatyee 當前離線
進階會員
咪就係早 個零禮拜前 要放棄 一直想入嘅k701, 選擇咗Q攞, 2年保用 冇了, 90日, 有時都比較鍾意 ... tskso 發表於 2018-2-9 10:43
有幾傻? 701 剩係加埋個座放出黎觀賞已經值回票價啦. XDDD fatyee 發表於 2018-2-9 11:20
我都係選擇入k240s , 聲已經試過收貨, 主要係為咗個老土樣 同埋我副眼鏡 同埋我副眼鏡 ... tskso 發表於 2018-2-9 11:18
其實呢4,5隻我都试過下, 原本個決定 都係k701算, 一來平平地 二來 十年前 情意結, 只不過好後期 ... tskso 發表於 2018-2-9 11:15