其實你地買之前無出去試清楚岩唔岩自己聽先買架咩?

TOP

之前仲考慮緊K3取代隻X10.
其實大部份人都係看評測/推介, 心思思想象佢把聲而結果買的.
買後又同自己想象好大出入喎, 結果又放二手.  重重覆覆.
其實如果可以借玩1星期, 比$50租金, 咁就唔會有衝動走去買.

有無C-Hing借我玩1星期, 真可以比$50租金.

TOP

本帖最後由 shal 於 2017-4-24 16:45 編輯
之前仲考慮緊K3取代隻X10.
其實大部份人都係看評測/推介, 心思思想象佢把聲而結果買的.
買後又同自己想象好 ...
cyjoe_2000 發表於 2017-4-24 16:21



    出面大把demo la
我都係聽完demo 即出~~

好在我呢對run in 沒上面D C兄講到垃圾禁
我用XbaH3 做A:B 對比唔差wo

TOP

你講Klipsch  X10? 2隻耳機取向完全唔同的! 我自己就中意X10多啲

回覆 272# cyjoe_2000

TOP

你講Klipsch  X10? 2隻耳機取向完全唔同的! 我自己就中意X10多啲

回覆  cyjoe_2000  ...
ichigo1000 發表於 2017-4-24 18:09


X10感覺動鐵模擬動圈.  感覺無乜特色咁.
如果要特色, 推焉Grado SR80i/SR80e, $800左右一定要試  我家用緊, 比我HD600/K701用得多, 亦爽得多.

TOP

jvc 耳機亦under value好緊要.
以前買落的fxt90, 當年$800左右, 亦好有特色.  ACG/人聲亦好好, 唔想除下來.

TOP

jvc 耳機亦under value好緊要.
以前買落的fxt90, 當年$800左右, 亦好有特色.  ACG/人聲亦好好, 唔想除下來. ...
cyjoe_2000 發表於 2017-4-24 19:00



    FXT100而家都好平

TOP

回覆 265# mkid


    噤樣樣D QC真係好差,
我有MIC個條線,3.5頭比少少壓力推會斷聲.放手會回復,過左一星期先試用呢條線
好彩個單元唔中好野但無出事

TOP

去到果間冇放隻k3比人試
諗住6百幾廢事試

其實對得起個價既 但冇出面d人講到咁神遮(最少同er4差一段距離

用既感覺就係成日覺得聽唔清 差少少既感覺
就想較大聲d
但係一較就覺得太大聲唔舒服 又較番細


咁睇可能真係要轉銀線...

TOP

K3其實同JVC一樣係V型調音。比我寧願買FX650/750

TOP