提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Q701 唔係 open 既咩? 除左有特別原因, 應該唔會有幾多人拎出街聽歌. 佢地講得出呢句好明顯佢地一係就唔 ...
fatyee 發表於 2018-2-9 11:18



    好明顯la openback 出街聽鬼咩 ~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

聽完702 聽唔返240 點都係差小小禁
不過我係試我個fd果對的,仲未改又未煲好 唔可作準 ...
shal 發表於 2018-2-9 11:26


open 同 semi-open 我覺得點都有少少距離既...

TOP

佢哋應該唔同方向 所以我先至有興趣多一啲, 話曬都係錄音室用
tskso 發表於 2018-2-9 11:29



    錄音室用係因為音準 另一個原因係平粗用 唔怕浪費~
我做呢行果個fd自己in home 用 k702 & hd650

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

好明顯la openback 出街聽鬼咩 ~
shal 發表於 2018-2-9 11:30


有 D 人真係會拎 open 出街聽架... 我見過... 我真係見過....
有 D 人O係街做野都係用 open 既... 我見過其中一次好似係用 AKG 但唔記得邊個 model... O個次佢係O係黃金附近拎住支收音咪行黎行去...

TOP

你又拉返我入去個窿度
tskso 發表於 2018-2-9 11:31



   


另一個想收藏原因係kon

TOP

應該唔會吧XD
shal 發表於 2018-2-9 11:04

我覺得唔會,介紹我去雅高既朋友去開review33,唔係呢到蒲

TOP

回復 263 #tskso

K701易改巴能士喎

via HKEPC Reader for Android

TOP