FXT100而家都好平
teamhardcore 發表於 2017-4-24 19:13


我朋友佢新買FXT200, 竟然同我條FXT90無得比.  FXT90音樂感完勝!

可能佢FXT200未煲好掛!  但FXT90真係奇貨之一!  有次唔見左, 立即想買返條!  好在搵返!

我成日覺得大家傾同型號的耳機, 一個話好, 一個話差, 好可能係批次問題.  唔同期的同model, 好可能有些料足D, 有D料差D.  大家指雖同型號, 其實兩隻貨!  好似CD 咁有分頭版會靚聲D.
其實電腦產品都有分version.  不過耳機改左料都不易比人發覺, 因為耳機有煲機時間, D人認為聲差可能未煲開!  

TOP

本帖最後由 mkid 於 2017-4-24 21:09 編輯
叉住電用?
lwwk 發表於 2017-4-24 12:44


係呀
但义住 run in
超過 40 個鐘
都冇靜電

TOP

好多時叉緊電部dap都有靜電,不過去到耳機就未試過

TOP

本帖最後由 mkid 於 2017-4-25 02:42 編輯
好多時叉緊電部dap都有靜電,不過去到耳機就未試過
lwwk 發表於 2017-4-24 21:18



    我都係第一次
都有d感到愕然

TOP

去到果間冇放隻k3比人試
諗住6百幾廢事試

其實對得起個價既 但冇出面d人講到咁神遮(最少同er4差一段距離
...
chlronald 發表於 2017-4-24 19:33


K3 同小4 唔同取向喎.....

TOP

FXT90 ... JVC 經典作

可惜好似裝咗計時炸彈咁, 好多已經自我毁滅

IMG_20170424_rz.jpg

TOP

回覆 285# dls2046
未試過多動圈耳機 見評價唔錯又平咪試下
可能聽慣左小4
如果有best of both world既過就好啦????

TOP

本帖最後由 mkid 於 2017-4-25 02:41 編輯

煲左 50 個鍾
低頻收左好多下
中間d男聲出番黎,聲近左
但好似唔係全出, 十個男聲, 有一個暗暗地 (唔記得邊鬼個)
不過都唔係大問題 ....... 收貨
我相信關鍵係要煲得夠耐

(用 DPS1 + HA2 pro 至尊版 + K3  + 原裝線)

TOP

另外用條 Nobunaga Labs 2.5 balance 缐冇擴直出,好似唔多夠力咁, 2.5 balance 線 使唔使 煲架?
.

TOP

本帖最後由 mkid 於 2017-4-25 03:00 編輯
用既感覺就係成日覺得聽唔清 差少少既感覺
就想較大聲d
但係一較就覺得太大聲唔舒服 又較番細


...
chlronald 發表於 2017-4-24 19:33


我估冇加擴會係咁
有d聲唔夠力推出黎
你扭大聲d,暗果d會大左
原本大果d會更大

TOP