open 同 semi-open 我覺得點都有少少距離既...
fatyee 發表於 2018-2-9 11:33



    semi-open 我都會買返對
我用open比老婆話 我係電腦位聽佢係床到話好大聲

TOP

本帖最後由 shal 於 2018-2-9 11:44 編輯
有 D 人真係會拎 open 出街聽架... 我見過... 我真係見過....
有 D 人O係街做野都係用 open 既... 我見過 ...
fatyee 發表於 2018-2-9 11:36



    我知佢做咩鬼呢D人係做賣聲or做BG聲效~  一般人唔會用來聽歌in街 XD
電影&廣播劇會用到

TOP

我覺得唔會,介紹我去雅高既朋友去開review33,唔係呢到蒲
Pennylau 發表於 2018-2-9 11:37



    我果個係唔蒲科林的,其實本身係我個客後來變左fd

TOP

雅高係邊到?

TOP

幾百買隻大陸尖聲入耳/仿品,不如買隻特價AKG耳牛   

via HKEPC Reader for Android

TOP

幾百買隻大陸尖聲入耳/仿品,不如買隻特價AKG耳牛   

via HKEPC Reader for Android ...
etet 發表於 2018-2-9 17:58



    都系at 240s都系幾百

TOP

702, 再加銀線夠玩大部分音樂,銀線聽高解析度,跟機線聽bass重電音流行搖滾

TOP

本帖最後由 shal 於 2018-2-9 19:04 編輯
702, 再加銀線夠玩大部分音樂,銀線聽高解析度,跟機線聽bass重電音流行搖滾 ...
scharnhorst 發表於 2018-2-9 18:56 [url=h://www.hkepc.com/forum/redirect.php?goto=findpost&pid=37156417&ptid=2425019][/url]



    702 對電音流行都仲差d
玩電音當然要用vmoda 大法1A la 炸機一流
不過講炸機打機耳機最爽xd

玩完大耳入耳全部都GG

得返三對我還聽得入耳
CTZ5 1551cu n3ap

TOP

咁要睇個bass 想去到幾深了,我聽tropical house 覺得702夠用了,唔聽trap
當然有得買曬當然買曬最正

TOP

回復 shal

你一吹雞, 聽日d k240立即比人清倉  

via HKEPC Reader for Android
teamhardcore 發表於 2018-2-8 14:22



    青衣tl 240s真系被青晒xd

TOP