回覆 20# patwong1998


我都想玩隻單晶銀, 可惜成唔到, 等下次有機會大家夠人再睇下夠唔夠數
銅鍍銀都抵玩

TOP

 我都想玩

TOP

回覆 21# ~~峰~~


Neotech隻7N單晶銀聲好神奇,低音好有力,完全唔輸銅聲,同普通4~5N銀好唔同

TOP

回覆 23# 78952631


不要再說了...
無得玩.好傷心

TOP

回復 24 #~~峰~~

唔好傷心,下次再試

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 25# TWCACM

要成團數量比較多~

TOP

回復 26 #~~峰~~

集中一兩種線,可能會易啲

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 27# TWCACM


預備遲D整線比隻HD6XX
唔知到時夾咩線好

TOP

我5,6年前用jensen 單支銀造過比650用,個種韻味好正好夾,當年在亦軒論壇俾網友試聽過,都話好正,用胆放出更夾
大耳筒如用26號線最少用8绞,我用金銀線4绞試咗陣真係有氣冇力,所以最後都係整比耳塞用,也就是我曾想加購至15米原因,但最终也堅信4绞是不足所以放棄

TOP

回復 28 #~~峰~~

收到隻機先諗,唔使急

via HKEPC Reader for Android

TOP