本帖最後由 robotken42 於 2018-1-13 22:39 編輯

回覆 20# chris_kai_kai

音響世界一向都係主觀, 可能係CHING你對音響理解比較特別
我個人覺得一隻耳機冇話咩sound signature,
所以我都同意18樓ching講既野
如果係換線就叫改變左個signature既話
咁你換唔同Player , 唔同插頭 ,  唔同耳綿耳膠, 都可以隻耳機改變個音色


仲有依家好多中低價耳機都仲係只跟3.5線,
就算你唔去買條所謂升級線
走去換平衡插頭, 個dap都係會改變你隻耳機既音色
正如點解有D人話唔換線有底噪,
又話個PLAYER太廢結果BASS氾濫,高頻齒音勁到刺耳等等都有出現,

所以結果到最後就只有比好多錢去買成套西裝
(例如 AK DAP + AK x JH  Siren Series咁,有齊2條線 / 好似SHURE KSE 1500 要SHURE跟機特製專用靜電耳擴先用到咁樣)
先至可以完全保留廠方最原始既音色同特性, 即係ching所講既sound signature


所以如果照你咁講, 其他大部份耳機應該要拎住隻耳機聽空氣  先可以完全唔影響所謂"sound signature"

結論: 覺得所謂升級線完全唔係升級就唔好買,因為呢d野太主觀了

TOP

等我又吹下水....
耳機sound signature 係乜? 即係大部份人一聽就大約估到佢係邊個耳機的那種音質/音色特性? 如果係我估以D sound signature 唔係線/插頭/焊鍚可以改變到佢唔同晒. 應該無乜可能將HD600 的sound signature 改到K701咁.

耳機個D線材係唔係一定係升級我就唔知. 但同大部份人一樣. 唔同料係會聽得出分別. 只係你鍾唔鍾意個D改變. 如果鍾意, 個D叫升級囉. 唔鍾意咁叫降級. . 所以最好係落鋪試. 唔試唔知係升還是降.

TOP

玩hifi/headfi,一直都係玩緊音色(Timbre),而唔係提升音質。就正如唔同樂器發出一個Do音,出黎既color都唔同,但ptich係一樣既。但同一種樂器,之所以有平貴之分,係因為音質確係會唔同,所謂既音質(例如聲音既密度)係講緊三頻都提升。例如Yamaha換steinway & sons,後者唔會個bass下潛深左而treble果段就roll off左。

講太遠,所以唔同耳機又點會無sound signature。 唔同耳機剩係frequency response都已經唔同。UE自己CM for stage條line已經分得好清楚,drumer/guitarist/DJ/vocal用既ciem都完全唔同。

player改變音色,唔講其他,剩係default果tuning已經唔同、線路唔同,好多因素; 耳膠耳綿會改變個waveform,咁自然有分別。而且邊個話2.5一定好過3.5,我反而唔明點解而家啲廠日日吹捧所謂2.5(甚至4.4都係)。

我無話過聽音樂一定要原汁原味,因為事實係太多因素影響,同時又有太大既主觀成份。但換線既影響比起換DAP/AMP/耳機,要細好多好多。

而且呢個topic,已經討論左好多年,由head fi論壇到reddit都有人討論過,結果無人講到所謂既「提升」。連賣線材既公司,佢地自己都交唔出一份research去證明佢地講既野(你見過未?)。

如果連最基本既野都唔攪清楚,咁討論黎做乜? 咁同討論到底上帝存唔存在有咩分別

TOP

等我又吹下水....
耳機sound signature 係乜? 即係大部份人一聽就大約估到佢係邊個耳機的那種音質/音色特性 ...
MirageKnight 發表於 2018-1-13 23:26


其實升級線個升級係幾時出現? 我記得自己初燒時, 都只係聽 D 人講換線, O個陣 D 人都只係講金銀銅等等以物料去講... 記憶中O個陣冇聽過人用升級去形容 D 耳塞線. 跟住自己有幾年都冇詳細去留意耳塞既野, 到大約一兩年前又開始留意返多少少, O個陣就成日都聽人講升級線.

TOP

回復 24 #fatyee

應該係線材水份高…某啲人咪整個升級線出嚟Cap水囉

雖然我自已都有玩線…但又唔係覺得有乜升級唔升級

via Galaxy Note 8

TOP

咁又唔係既,睇你咩類型耳機, 如果你話大耳牛好似SRH1840咁,
條原裝線垃圾到爆既時候
換升級線就係為左提 ...
robotken42 發表於 11-1-2018 11:37


其實只係SRH1840 黑車條"原裝線"係假線來所以先感覺到咁大提升真正原裝果條冇咁雞

TOP

其實升級線個升級係幾時出現? 我記得自己初燒時, 都只係聽 D 人講換線, O個陣 D 人都只係講金銀銅等等以 ...
fatyee 發表於 2018-1-14 00:11


我都唔知. 換線改下耳機/耳塞音色係間唔中玩下. 係唔係條條所謂的"升級線"都會好聽咗. 我又唔覺. 係唔係貴D會"升"多D又好似唔係. 音響野實在太玄. 我木耳一對. 邊聽得出咁多野. 自我感覺良好就算.

TOP

我買左幾款耳機,換過幾條線之後都咁諗
如果大牌子要做 成本都低好多

不過亦有可能大公司計過數 換線升 ...
~光~ 發表於 11-1-2018 13:24


咁都有部份大公司會出"升級線"另外賣,如鐵三角

TOP

咁都有部份大公司會出"升級線"另外賣,如鐵三角
kenken33 發表於 2018-1-14 00:37



還有$ony 個幾條...

TOP

本帖最後由 robotken42 於 2018-1-14 15:51 編輯

回覆 23# chris_kai_kai

所以從來沒人話過換線
係會改變隻耳機既sound signature,
例如HD800/S既signature係超廣闊音場咁,
呢樣係點換線個聲底都唔會改變的

一開始就係ching自己係15樓講話成隻耳機Signature改變左,
依家又話換線既影響,
要比換DAP/AMP細好多好多…
小弟我都係開頭見ching你咁講
先嘗試理解ching所講既sound signature
然後討論落去,邊D會影響到既因素

TOP