hk133 當前離線
ZenFone 2 食電怪獸前用家 ...
進階會員
樓主都好中意天貓😆😆😆 但冇保養我就唔會啦😏 Sukiwongsuki 發表於 2018-4-20 17:31
TOP
Sukiwongsuki 當前離線
初級會員
回覆 hk133 咁你有冇試過要寄回大陸?好麻煩? Sukiwongsuki 發表於 2018-4-20 18:41
shal 當前離線
特級會員
我冇試過,我係聽朋友講過具體流程咋。 hk133 發表於 2018-4-20 18:44
耳機順丰可發回大陸 shal 發表於 2018-4-20 22:25
DoraemonKing 當前離線
Moderator
天貓超級品類日...咩日子黎 對GR09幾有興趣 DoraemonKing 發表於 2018-4-22 13:52
ccw2 當前離線
taingaukwai 當前離線
中級會員
如果香港有地方試魅族live就好 ccw2 發表於 2018-4-22 17:31