hkpmck 當前離線
中級會員
師兄用咩前端同推薦咩線? fw1500的確煲開咗舒服好多 SolarFlashlight 發表於 2020-3-4 09:15
TOP
SolarFlashlight 當前離線
初級會員
edwardccw 當前離線
回覆 edwardccw 因為唔知換咩平衡線好所以都仲用緊原線。 Asuha 同隻耳機差唔多同價對我嚟講太貴 信長金 ... SolarFlashlight 發表於 2020-3-4 17:34
回覆 hkpmck 我要多Bass, FD01 應該唔啱 用緊黑磚+ 4.4 金寶線, 如金寶線唔夾 FW01 就唔考慮, 唔想花太 ... edwardccw 發表於 2020-3-4 18:31
ip_csl 當前離線
回覆 ip_csl 係,信長金銀線應該得一款,係插頭唔同嘅分別 hkpmck 發表於 2020-3-5 12:24