師兄用咩前端同推薦咩線?
fw1500的確煲開咗舒服好多
SolarFlashlight 發表於 2020-3-4 09:15



    #1 #15 有晒你想知嘅野
    個人偏見求奇一部入門player都KO啲手機啦

TOP

回覆 21# hkpmck
Sorry 睇漏咗添
player 係好過手機, 不過可能我player 問題, 略嫌啲聲特別男聲唔夠厚, 音場如果大啲會好啲
試過dot+換spiral dot / dot++,dot 雖然音場大咗但感覺啲野唔實淨同低頻少咗,dot++就偏凸出人聲聲場冇咩變。

TOP

回覆 22# SolarFlashlight

你player 用3.5 定平衡4.4/2.5? 平衡及增益對音場會有D提升

TOP

回覆 23# edwardccw
因為唔知換咩平衡線好所以都仲用緊原線。
Asuha 同隻耳機差唔多同價對我嚟講太貴
信長金銀線可否評價一下同原線分別?

TOP

回覆 19# hkpmck
我要多Bass, FD01 應該唔啱

用緊黑磚+ 4.4 金寶線, 如金寶線唔夾 FW01 就唔考慮, 唔想花太多$

TOP

本帖最後由 SolarFlashlight 於 2020-3-4 19:08 編輯

回覆 24# SolarFlashlight
也想問一下2.5和4.4聲音分別

TOP

回覆  edwardccw
因為唔知換咩平衡線好所以都仲用緊原線。
Asuha 同隻耳機差唔多同價對我嚟講太貴
信長金 ...
SolarFlashlight 發表於 2020-3-4 17:34


香港唔知有無地方試線
但有耳機喺手
真係要落鋪試下
我同你講到飛天都好,講到尾都係我自己嘅感受
大家感受可以好唔同,所以耳聽為實
我自己試左成粒鐘都係唔係好滿意
但本住唔啱FW1500用都啱FD01用所以先買左
半句說話講就係閒錢多買錯都唔痛先買左先
由佢慢慢煲出味道,如果介意價錢就真係自己試真先好買

男聲厚薄我覺得信長金銀一定唔係你想要
你可能睇返銅+銅鍍銀會好啲,又或者純銅多芯
至於音場我諗係佢死症,無能為力嫁喇

回覆  hkpmck
我要多Bass, FD01 應該唔啱

用緊黑磚+ 4.4 金寶線, 如金寶線唔夾 FW01 就唔考慮, 唔想花太 ...
edwardccw 發表於 2020-3-4 18:31


有機有線就搵鋪試啦

TOP

師兄信長條線是否4N純銀鍍金?

TOP

回覆 28# ip_csl


    係,信長金銀線應該得一款,係插頭唔同嘅分別

TOP

回覆  ip_csl


    係,信長金銀線應該得一款,係插頭唔同嘅分別
hkpmck 發表於 2020-3-5 12:24


收到!因我在日馬剛入手了.

TOP