天大笑話 當前離線
鍾意亂噏嘅聾人
進階會員
TOP
ip_csl 當前離線
中級會員
係啦.. 限量野唔係相熟店真係無乜機會試到 saltyfatboy 發表於 2021-8-16 22:40
回覆 ip_csl 師兄啲裝備果然一如頭像係個軍工廠 會覺得係似手上邊部既提升版咁 ... saltyfatboy 發表於 2021-8-16 22:39
回覆 ip_csl 同sp2k或者佢自家dx300走向接近嗎 我諗都冇咁嘅人脈試到300max ... 天大笑話 發表於 2021-8-16 22:28
saltyfatboy 當前離線
個人不覺是手上邊部的提升版,例如鈦菊人聲更靚(3.5mm).但用大食耳機(例如Z1r).dx300max表現會好D. ... ip_csl 發表於 2021-8-16 23:07
嗯嗯, 會更好發揮Z1R 個音場動態吧 希望有機會試到佢啦 saltyfatboy 發表於 2021-8-16 23:22
doubleshot 當前離線
旺角信和和友誠有得試,我上星期六試完已經入手 ip_csl 發表於 2021-8-16 19:32