回覆 20# saltyfatboy


  係相熟師兄
唔知ip兄有冇興趣同小弟做朋友
咁就可以試到300max,同埋好多貴機了

TOP

係啦.. 限量野唔係相熟店真係無乜機會試到
saltyfatboy 發表於 2021-8-16 22:40



  不用是熟客,你去信和地庫某店話想試dx300max便可.(因始終是限量版,不是每店都肯私人開部機比人試)

TOP

回覆  ip_csl

師兄啲裝備果然一如頭像係個軍工廠

會覺得係似手上邊部既提升版咁  ...
saltyfatboy 發表於 2021-8-16 22:39


個人不覺是手上邊部的提升版,例如鈦菊人聲更靚(3.5mm).但用大食耳機(例如Z1r).dx300max表現會好D.

TOP

回覆  ip_csl

同sp2k或者佢自家dx300走向接近嗎
我諗都冇咁嘅人脈試到300max ...
天大笑話 發表於 2021-8-16 22:28


Sp2k會細緻D,但個人覺得聲底始終偏軟,所以放售入了其他機.

TOP

個人不覺是手上邊部的提升版,例如鈦菊人聲更靚(3.5mm).但用大食耳機(例如Z1r).dx300max表現會好D. ...
ip_csl 發表於 2021-8-16 23:07


嗯嗯, 會更好發揮Z1R 個音場動態吧

希望有機會試到佢啦

TOP

嗯嗯, 會更好發揮Z1R 個音場動態吧  

希望有機會試到佢啦
saltyfatboy 發表於 2021-8-16 23:22


有時間行轉旺角試啦.

TOP

旺角信和和友誠有得試,我上星期六試完已經入手
ip_csl 發表於 2021-8-16 19:32



    仲有部QA390限量版

TOP