回覆 17# 飯硬食硬我

ap80系列好過正常Dap?續航同埋系統

TOP

回覆 19# s0701011

如果你播local 野AK APP OK (但機身好熱)
如果你播streaming 野要等佢white list ok 先有, 仲要唔係個個version 都得, update app version 又係另一個煩惱
再再再講落去....佢D 聲真係唔值呢個價

(PS: 我要再hard sell 多次hiby RS6)

TOP

用緊a25,a35,舊黑磚,三部ak,最舊的Ak同sony超過6年以上,全部健在用緊,
A25核電長期用來煲耳機,至今電量都仲好長

A35上年刷左金磚版,聲音大進化,又重生

反而,期間買左三部大陸機,有平有貴,全部1至3年內打柴。

TOP

1年內ap80pro壞2.5
1年內n3pro壞音量制
M11pro好D,2年左右開唔到机

自此話過唔買大陸機了
分享經驗,望樓主慎選啦

TOP

1年內ap80pro壞2.5
1年內n3pro壞音量制
M11pro好D,2年左右開唔到机

自此話過唔買大陸機了
分享經驗 ...
摩囉星 發表於 2022-6-7 13:00


買國磚請自備動手修理能力
由其是買後一年

TOP

小的也同意, 日本品牌的DAP, QC真的比較好, 低預算, 小的也很同意以下建議
zx300 好舊款,   如果要買 ZX300A (全新已開封)佢話  1399 人仔 , 自己刷 Walkman One  firmware 金 ...
iam886 發表於 2022-6-6 22:11

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

仲以為得我比較黑仔  
我部水貨 AP80PRO 半年壞 3.5, 插住 3.5 耳機, 但系統 lock 死左係 2.5 輸 ...
countryboy 發表於 2022-6-7 13:40
請問紅圈內符號代表乜嘢

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 118205 於 2022-6-7 14:26 編輯
系統顯示 2.5 平衡口有插入耳機, 其實係無, 我係插緊 3.5, 有時聽下 2.5 / 3.5 耳機, 最後系統唔識自動轉 ...
countryboy 發表於 2022-6-7 14:19
我有兩部Ap80Pro,銅版超過兩年
鈦版超過一年,兩部都正常
但有試過一次,鈦版試耳機插3.5 就係顯示左呢個符號...3.5係冇聲出

TOP