回覆  shal


放心。我近期驚覺隻耳仔。愈黎愈唔掂。
趁住重未完全失去聽覺之前,再次掂返小小音響既野啫 ...
wingkps2 發表於 2017-4-24 08:55


耳仔咩事 ?

TOP

比啲耐性run吓部dap先,同其他師兄一樣,啱開機嗰陣啲聲真係唔掂,run開就ok, 真係有問題,日馬一個月內可以退貨。

TOP

煲左 50 個鍾
低頻收左好多下
中間d男聲出番黎,聲近左
但好似唔係全出, 十個男聲, 有一個暗暗地 (唔記 ...
mkid 發表於 2017-4-25 01:51


我買番來用software & apps
煲左120個鐘先開始聽

TOP

回覆 291# mkid


    聾左八成

TOP

回覆 292# lwwk


    你講我個部?

TOP

回覆 294# wingkps2


    咁大鑊 @@
+

TOP

本帖最後由 Ponya 於 2017-4-25 08:38 編輯

樓上師兄, 隻耳機响YAHOO 拍賣上登出黎個盒係白色, 同樓主登出黎個盒吾同, 是否有分開吾同版本?

除了拍賣網可以買倒之外, 有邊度可以有得試及買?

TOP

回覆 296# fai000000


    人生係咁。唔大鑊。雙比更多不幸之人 .
冇乜大不了

TOP

我估冇加擴會係咁
有d聲唔夠力推出黎
你扭大聲d,暗果d會大左
原本大果d會更大 ...
mkid 發表於 2017-4-25 02:46


係....好似冇加擴既感覺
但其實係有(P50se)

TOP

係....好似冇加擴既感覺
但其實係有(P50se)
chlronald 發表於 2017-4-25 08:39


   
吓 !

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP