mkid 當前離線
進階會員
回覆 shal 放心。我近期驚覺隻耳仔。愈黎愈唔掂。 趁住重未完全失去聽覺之前,再次掂返小小音響既野啫 ... wingkps2 發表於 2017-4-24 08:55
TOP
lwwk 當前離線
fai000000 當前離線
煲左 50 個鍾 低頻收左好多下 中間d男聲出番黎,聲近左 但好似唔係全出, 十個男聲, 有一個暗暗地 (唔記 ... mkid 發表於 2017-4-25 01:51
wingkps2 當前在線
Ponya 當前離線
chlronald 當前離線
中級會員
我估冇加擴會係咁 有d聲唔夠力推出黎 你扭大聲d,暗果d會大左 原本大果d會更大 ... mkid 發表於 2017-4-25 02:46
係....好似冇加擴既感覺 但其實係有(P50se) chlronald 發表於 2017-4-25 08:39