mkid 當前離線
進階會員
回覆 fai000000 人生係咁。唔大鑊。雙比更多不幸之人 . 冇乜大不了 wingkps2 發表於 2017-4-25 08:39
TOP
樓上師兄, 隻耳機响YAHOO 拍賣上登出黎個盒係白色, 同樓主登出黎個盒吾同, 是否有分開吾同版本? 除了拍賣 ... Ponya 發表於 2017-4-25 08:35
老鬼新丁 當前離線
無知死老鬼
wingkps2 當前在線
JOHNMOFA 當前離線
中級會員
回覆 老鬼新丁 我依家覺得佢D人聲,有時一轉大聲就標得好勁.繼續開住煲 ... wingkps2 發表於 2017-4-25 16:28
Ponya 當前離線
會唔會係冇左第一個套咋 via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone mkid 發表於 2017-4-25 10:03 AM
Kenron 當前離線
初級會員
煲左 50 個鍾 低頻收左好多下 中間d男聲出番黎,聲近左 但好似唔係全出, 十個男聲, 有一個暗暗地 (唔記 ... mkid 發表於 2017-4-25 01:51