回覆  fai000000


    人生係咁。唔大鑊。雙比更多不幸之人 .
冇乜大不了
wingkps2 發表於 2017-4-25 08:39


   
同意
人生就是
修修改改
不用太介懷

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP

樓上師兄, 隻耳機响YAHOO 拍賣上登出黎個盒係白色, 同樓主登出黎個盒吾同, 是否有分開吾同版本?

除了拍賣 ...
Ponya 發表於 2017-4-25 08:35


   
會唔會係冇左第一個套咋

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP

我隻越煲越好味,不過口味嘅嘢每人不同。
其待逃佬線到手,看看有無提升。
三頻均衡咗,中頻也出番多少,低頻也收了,比較多了一分彈跳力,我隻就無樓主所講空洞聲

TOP

想收部FiiO X5 3rd試下.
有冇C兄知收幾錢先合理.

TOP

回覆 303# 老鬼新丁


我依家覺得佢D人聲,有時一轉大聲就標得好勁.繼續開住煲

TOP

ANY BROTHER USE AET08?

TOP

回覆 305# wingkps2
我初買時聽人聲係比較標,煲耐咗就收斂咗
而家聽jazzy有味道咗

TOP

回覆  老鬼新丁


我依家覺得佢D人聲,有時一轉大聲就標得好勁.繼續開住煲 ...
wingkps2 發表於 2017-4-25 16:28

你試下用毛巾包住對耳機煲

TOP

會唔會係冇左第一個套咋

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
mkid 發表於 2017-4-25 10:03 AM



不是賣廣告

我在拍賣網見到的是
https://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b33665278;_ylt=AspHHkXblVnBFXo1xyILW3LKILN8?u=tq4bifcfi5oik7uy4hybquj6lthqnqospdqjrzjm

同樓主的盒吾多相同???

TOP

煲左 50 個鍾
低頻收左好多下
中間d男聲出番黎,聲近左
但好似唔係全出, 十個男聲, 有一個暗暗地 (唔記 ...
mkid 發表於 2017-4-25 01:51

Ching 們我dpx1a +ha2 至尊,系會另k3出好多聲,但好明顯少左解析,唔知系咪條fiio 過機線 唔夠造,請問你用咩過機線?

TOP