Ching 們我dpx1a +ha2 至尊,系會另k3出好多聲,但好明顯少左解析,唔知系咪條fiio 過機線 唔夠造,請問你用咩 ...
Kenron 發表於 2017-4-25 17:18


    小弟都係用原裝過機線煲住先,諗住淘條純銀線試下

TOP

回覆 309# Ponya

同我個真係完全唔同.

TOP

回覆  lwwk


    你講我個部?
wingkps2 發表於 2017-4-25 08:10
覆#291位師兄

TOP

回覆  mkid


    聾左八成
wingkps2 發表於 2017-4-25 08:10
老婆攞家用嗰陣直頭100%聽唔到

TOP

ANY BROTHER USE AET08?
JOHNMOFA 發表於 2017-4-25 16:34
應該用aet07

TOP

回覆 314# lwwk


    ED要識做.唔係聾既都聽到呀.

TOP

回覆  lwwk


    ED要識做.唔係聾既都聽到呀.
wingkps2 發表於 2017-4-25 19:32


   
Ching 真係勁

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP

樓主耳機咩環境
有無出去試?

TOP

回覆 318# fai000000


    今日第一次出街.我換左AKG條線....係街感覺係咁>>>好D喇..但人聲一特然大聲就好標.但冇係屋企靜靜地聽時標得咁勁.
冇出去試喇..懶得行同要開工.

TOP

回覆 317# mkid


  計生物界黎講...老虎係萬惡之首..

TOP