回覆 330# mkid


    想試FIIO部X7..但要儲一個月錢.

TOP

回覆  fatyee
諗住再試下..今日試好似好D..希望聽多兩日接受到.咁多個耳筒用.
等我遲D買多部PLAYER再試 ...
wingkps2 發表於 2017-4-26 12:07


仲買? 唔好O徒錢啦... 用現有既野玩住先啦.

TOP

回覆 332# fatyee


    我見個樣好靚..好忍唔住.

TOP

回覆  mkid


    想試FIIO部X7..但要儲一個月錢.
wingkps2 發表於 2017-4-26 12:47


請教一下FIIO X5 III + FIIO A5
咩評價?
加埋都4K幾 , 同X7黎比邊個好D?
謝謝

TOP

回覆 334# fai000000


  你問著我真係...會失望..因為我都唔識.

不過睇過X5 有人講重有底燥聲.我又見7幾好玩.可有模組,想試下.

TOP

回覆  fai000000


  你問著我真係...會失望..因為我都唔識.

不過睇過X5 有人講重有底燥聲.我又見7幾好玩 ...
wingkps2 發表於 2017-4-26 13:45


遲左了~xd
本身想幫個同事問 , 點知出完post佢已經買左返來了~

TOP

所以好多head fi友講,第一個坑是人地推你落去,然后就會自己揾坑跳,睇下樓主就是好例子

TOP

玩具永遠吾會嫌多

TOP

覺得C-Hing應該沉慎下.
一味向不同項目進貢, 未必=獲得HIFI享受.
如果真對此有興趣, 過一排再upgrade未遲.
了解自己真係須要D咩和系統須要點upgrade先, 你仲有大把日子的, 何須急一時?
家下閣下好似飲海水咁, 解極都解唔到渴.

TOP

回覆  fai000000


    今日第一次出街.我換左AKG條線....係街感覺係咁>>>好D喇..但人聲一特然大聲就好標. ...
wingkps2 發表於 2017-4-26 09:56 AM



  師兄, 可否說說你的耳机在那裏買? 我原先想响拍賣網賣, 但看完你之前回覆, 說你買的包裝外盒完全不一樣, 所以想知道在那裏可以買, 我怕買到A貨.

TOP