wingkps2 當前在線
進階會員
TOP
fatyee 當前離線
回覆 fatyee 諗住再試下..今日試好似好D..希望聽多兩日接受到.咁多個耳筒用. 等我遲D買多部PLAYER再試 ... wingkps2 發表於 2017-4-26 12:07
fai000000 當前離線
回覆 mkid 想試FIIO部X7..但要儲一個月錢. wingkps2 發表於 2017-4-26 12:47
回覆 fai000000 你問著我真係...會失望..因為我都唔識. 不過睇過X5 有人講重有底燥聲.我又見7幾好玩 ... wingkps2 發表於 2017-4-26 13:45
EJ-20 當前離線
中級會員
tailaba 當前離線
cyjoe_2000 當前離線
Ponya 當前離線
回覆 fai000000 今日第一次出街.我換左AKG條線....係街感覺係咁>>>好D喇..但人聲一特然大聲就好標. ... wingkps2 發表於 2017-4-26 09:56 AM