如果ASX下代能夠加粒多兩粒高頻單元就好了,聽完sultan/MT300 覺得ASX 高頻欠奉 ...
jozifkwan 發表於 2020-11-2 10:51



呢對嘅高頻真係暗咗少少
我同意你講法

TOP

回覆 331# 天大笑話


    點解我聽會覺得仲有點高頻太勁到吉耳

TOP

回覆  天大笑話


    點解我聽會覺得仲有點高頻太勁到吉耳
saldtch 發表於 2020-11-2 13:27


你聽開咩耳機

TOP

回覆 333# 天大笑話


    隻隻都聽吓啦 係唔係對耳膠影響太大呀, 真係好bright 吓, 用cp100 吉到我聽唔到, 或者我對耳太靈敏

TOP

呢對嘅高頻真係暗咗少少
我同意你講法
天大笑話 發表於 2020-11-2 13:04

呢對耳机的高頻的確唔暗喎, 仲幾通透添。  好奇怪有啲外國嘅評論都話佢暗, 但我一啲都唔覺。  係咪qc問題呀?

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 335# twg

我之前用開aet07,係真係有少少暗
因為Mt300有超高頻嘅單元,所以對比下有啲暗
但係我琴日換咗手頭上有嘅耳機膠之後
的確冇咁暗,但係都係唔太刺激
有埋超高單元,啲樂器線條刻劃會再好啲呀嘛

TOP

回覆  twg

我之前用開aet07,係真係有少少暗
因為Mt300有超高頻嘅單元,所以對比下有啲暗
但係我琴日換咗 ...
天大笑話 發表於 2020-11-2 14:26

其實凈換耳膠未必就可以由暗轉不暗   隻asx 好怪,  對佢d評論好極端, 好嘅可以係好到好好, 但不好的就衰到貼地...   

via HKEPC Reader for Android

TOP

其實凈換耳膠未必就可以由暗轉不暗   隻asx 好怪,  對佢d評論好極端, 好嘅可以係好到好好, 但不好的就 ...
twg 發表於 2020-11-2 16:06


個轉變係有啲細,換完真係亮返少少少少少少咁多
我個人鍾意中性偏冷嘅,高頻亮啲嘅耳機
如果可以將Mt300嘅高頻至超高頻段分啲俾ASX
兩對耳機都好有睇頭,一AB ASX 同Mt300你就知道點解係暗
每個人對於耳機嘅睇法都有唔同
講到底forum只係一個交流意見嘅地方,唔存在絕對嘅對錯
最緊要聽得開心

TOP

剛剛去左巷仔試左,戴得唔舒服,都係無緣

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP