wingkps2 當前在線
進階會員
TOP
mkid 當前離線
回覆 Ponya 哦...係E度. wingkps2 發表於 2017-4-26 21:54
回覆 mkid 咁我就唔知我隻係唔係水貨了. 我買左788.不過佢個盒面有打住代理名既. ... wingkps2 發表於 2017-4-26 22:30
Ponya 當前離線
我買水貨 590 mkid 發表於 2017-4-26 10:36 PM
littlesgrass 當前離線
中級會員
我隻水貨係白色盒 via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone mkid 發表於 2017-4-26 22:29
EJ-20 當前離線
590??咁低??會吾會係舊版啊?? EJ-20 發表於 2017-4-27 09:23
師兄, 590個價好吸引, 請問可否PM我呢? Ponya 發表於 2017-4-27 08:50