TOP

回覆  Ponya


    哦...係E度.
wingkps2 發表於 2017-4-26 21:54


   
我隻水貨係白色盒

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP

回覆 342# mkid


    咁我就唔知我隻係唔係水貨了.
我買左788.不過佢個盒面有打住代理名既.

TOP

回覆  mkid


    咁我就唔知我隻係唔係水貨了.
我買左788.不過佢個盒面有打住代理名既. ...
wingkps2 發表於 2017-4-26 22:30



我買水貨 590

TOP

回覆 344# mkid


    嗯....咁我睇我個價應該係行

TOP

我買水貨 590
mkid 發表於 2017-4-26 10:36 PM


師兄, 590個價好吸引, 請問可否PM我呢?

TOP

我隻水貨係白色盒

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
mkid 發表於 2017-4-26 22:29


我隻淘寶官店買都係白色盒

TOP

590??咁低??會吾會係舊版啊??

TOP

590??咁低??會吾會係舊版啊??
EJ-20 發表於 2017-4-27 09:23


水貨一定平d啦
其實我仲想再平d添架

買之前問左新舊版分別
舊版冇 filter
而新版就有, 另外有兩條線, 其中一條有 mic

TOP

師兄, 590個價好吸引, 請問可否PM我呢?
Ponya 發表於 2017-4-27 08:50



    你 PM 我
咁我覆啦

TOP