回覆 346# Ponya

買水不如俾多20蚊買行啦, 價格.com 幫到你.

TOP

本帖最後由 mkid 於 2017-4-27 10:19 編輯
回覆  Ponya

買水不如俾多20蚊買行啦, 價格.com 幫到你.
thomasckau 發表於 2017-4-27 10:06


   
之前差價係 $80-100, 而加都可能仲係, 如果差價少水貨佬d貨都賣唔出啦,係市場迫佢有咁上下差價.
行貨市價減,水貨相應減。

咁個差價留番黎買耳膠啦

話時話
三 set 耳膠
我都買左 $150

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP

水貨一定平d啦
其實我仲想再平d添架

買之前問左新舊版分別
舊版冇 filter
而新版就有, 另外有兩條線,  ...
mkid 發表於 2017-4-27 09:55


新版其實仲有一個版本係O係有 mic 線版之前既... O個批係兩條線都冇 mic...

TOP

回覆 352# mkid


我重未捨得買耳塞.

TOP

新版其實仲有一個版本係O係有 mic 線版之前既... O個批係兩條線都冇 mic...
fatyee 發表於 2017-4-27 10:32


   
咁真係唔知喎
咁呢批中間版,有冇filter 可以上 ?

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP

回覆  mkid


我重未捨得買耳塞.
wingkps2 發表於 2017-4-27 10:32


   
耳膠好平咋喎

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP

咁真係唔知喎
咁呢批中間版,有冇filter 可以上 ?

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone ...
mkid 發表於 2017-4-27 10:47


有, 因為我O個對就係呢個版本...

TOP

https://m.facebook.com/story.php ... ;id=852274984912792

我係哩度買,行貨自取650,寄順豐670

TOP

回覆 356# mkid


    我次次見成舊幾水就覺得買舊膠要百姆幾銀就覺好貴.
我後生時做塑膠行業既.塑膠野好賤.

TOP

回覆  mkid
    我次次見成舊幾水就覺得買舊膠要百姆幾銀就覺好貴.
我後生時做塑膠行業既.塑膠野好賤. ...
wingkps2 發表於 2017-4-27 11:05


用住原裝跟機O個對先啦...

TOP