回覆  mkid


    我次次見成舊幾水就覺得買舊膠要百姆幾銀就覺好貴.
我後生時做塑膠行業既.塑膠野好賤. ...
wingkps2 發表於 2017-4-27 11:05



testing同性能都係值錢

TOP

回覆  mkid


    我次次見成舊幾水就覺得買舊膠要百姆幾銀就覺好貴.
我後生時做塑膠行業既.塑膠野好賤. ...
wingkps2 發表於 2017-4-27 11:05


   
有一d ching 介紹既
都係 $20 一對耳膠
除非你心目中已經有目標

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP

回覆 362# mkid


    尋晚見到D百幾數,.想買..睇一睇.原來有分邊隻用.我睇完D唔識既英文.
我見唔到有係N40用....

TOP

回覆 363# wingkps2


    你㨂 JVC, Audio Technica, 就會啱 N40 用,千萬唔好買 Shure 用嘅。

TOP

回覆 364# tvbau


  啊。唔該晒c 兄 .  不過我想用耳棉ok 嗎 .

TOP

回覆 365# wingkps2

用乜鬼耳綿吖!用三截膠啦,戴唔到就加少少口水就戴得入,再唔係就用面油同鼻油,再再再唔係就用 KY,用過之後你唔會再用其他耳膠,價錢又平好多好多!

TOP

回覆 366# snp386


    不如CHing又開返條帖講邊款耳膠好, 同邊到入手?

TOP

本帖最後由 snp386 於 2017-4-28 11:01 編輯

回覆 367# oneofthem

開嚟做乜!?好多人都知我只用 兩、三、四 截膠,一次買幾百粒!

耳膠嘅嘢不如你問呀達人吖!
http://ezone2.ulifestyle.com.hk/channelnews.php?id=23926

TOP

回覆 368# snp386


    香港有定要逃or外國買?

TOP

well today found out the old player kenwood g 508 for k3 , when the acg song only my railgun play ,it is what i want

TOP