fatyee 當前離線
進階會員
DP-S1我覺得好正! 不過無留意有無保護貼TIM 造工比AK70 差, 但平2千 都正常 聲同DPX1A 比 有7成 似 播多 ... ~光~ 發表於 2017-3-30 10:46
TOP
countryboy 當前離線
Banned
Vol. 唔可以 LOCK, 但可以限制最大音量, 我自己就 SET 30/60, 就算誤觸推到最大, 至少唔會炸耳. 兩者聲 ... countryboy 發表於 2017-3-30 11:26
~光~ 當前離線
唔可以 lock 真係要諗諗... 我怕好易成日時大時細聲... fatyee 發表於 2017-3-30 11:36
Kenron 當前離線
初級會員
留意左安穚兩部新機好耐, 上個禮拜試左港行 CM-X1, 質素無疑比 DP-X1 好, 人聲細緻左, 低頻夠力度. 但5吋屏 ... countryboy 發表於 2017-3-29 18:50
係喎, 唔記得機身有個 "HOLD" 鍵, 開左會 LOCK 晒所有操作, 但可以係 MENU SET 實體鍵 > 握持操作> 左邊 ... countryboy 發表於 2017-3-30 11:45
RX-8 當前離線
砌機發燒友
我住村屋 佢個WIFI 好弱 藍芽唔知有咩用, 又話有得係手機搖控但搵唔到個APP ... ~光~ 發表於 2017-3-30 10:47
billy12342001 當前離線
中級會員