DP-S1我覺得好正!
不過無留意有無保護貼TIM
造工比AK70 差, 但平2千 都正常
聲同DPX1A 比 有7成 似
播多 ...
~光~ 發表於 2017-3-30 10:46


播多樂器既歌點古古怪怪?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Vol. 唔可以 LOCK, 但可以限制最大音量, 我自己就 SET  30/60, 就算誤觸推到最大, 至少唔會炸耳.

兩者聲 ...
countryboy 發表於 2017-3-30 11:26


唔可以 lock 真係要諗諗... 我怕好易成日時大時細聲...

TOP

唔可以 lock 真係要諗諗... 我怕好易成日時大時細聲...
fatyee 發表於 2017-3-30 11:36


佢有得LOCK 機, 我放入袋都LOCK 機

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

留意左安穚兩部新機好耐, 上個禮拜試左港行 CM-X1, 質素無疑比 DP-X1 好, 人聲細緻左, 低頻夠力度. 但5吋屏 ...
countryboy 發表於 2017-3-29 18:50

恭喜師兄有新玩具,我對單晶銀線有興趣,可以pm邊度買,謝謝

TOP

係喎, 唔記得機身有個 "HOLD" 鍵,  開左會 LOCK 晒所有操作, 但可以係 MENU SET 實體鍵 > 握持操作>
左邊 ...
countryboy 發表於 2017-3-30 11:45


咁如果唔 HOLD, 但熄左 MON 呢? 我記得 AK D 機係可以 SET 熄 MON 後個 VOL 轆你郁佢都唔會改變大細聲...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我住村屋 佢個WIFI 好弱
藍芽唔知有咩用, 又話有得係手機搖控但搵唔到個APP  ...
~光~ 發表於 2017-3-30 10:47

去日本Google play或Apple app store

IMG-20170330-WA0058.jpg

TOP

回覆 38# countryboy


    關mon Lock Volume呢個function返而之前三架機有

TOP