係,平衡訊號線同平衡耳機線~~
我買開YYTCG線
rickytang 發表於 2022-11-19 13:57



    買買下真係妹仔大個主人

TOP

其實都想講下部Topping DX7PRO+,之前買過幾部千元樓下解碼耳放,
呢部係第一部買到唔駛用USB前端供電嘅解碼,
因為之前一直用開條電源分離USB線,若唔插供電Windows會立即無咗個USB解碼裝置,
但呢部唔插供電完全冇影響!
本來重諗住買完部DX7PRO+解碼再平平地買個低W數線電俾條USB線,而家可以慳番~~

TOP

買買下真係妹仔大個主人
lklhaydn 發表於 2022-11-19 14:05

所以我部耳放聽咗幾個月至買線電~~

TOP

部胆石耳放其中一個優點係完全無噪音,就算推D高效率入耳都冇問題!
(我上一部耳放係尋聲部AM01,推高效率入耳完全不能聽!)

TOP

其實都想講下部Topping DX7PRO+,之前買過幾部千元樓下解碼耳放,
呢部係第一部買到唔駛用USB前端供電嘅解碼, ...
rickytang 發表於 2022-11-19 14:11



    其實我都覺得部DX7點解好似唔多好力咁,不過冇試過其他耳放又唔知真實係點,雖然唔係話唔好聽
等下個月入到手部膽放的話就可以試到有咩唔同

TOP

其實我都覺得部DX7點解好似唔多好力咁,不過冇試過其他耳放又唔知真實係點,雖然唔係話唔好聽
等下 ...
lklhaydn 發表於 2022-11-19 14:42

科學耳放,好睇(數據)唔好聴,所以我一早買定部胆石耳放就係咁解!

TOP

部聲優創我覺得係呢部嘅強化版嚟~~
https://youtu.be/67cTxuoqkYo

TOP

部聲優創我覺得係呢部嘅強化版嚟~~
rickytang 發表於 2022-11-19 14:54



    研究下先

TOP

另外隻Edition XS配戴位置都可以講下,
兩邊頭帶收得越少聲音越開揚,
例如我個頭每邊收1格就聲音最開揚解析力最好,
但就最唔舒服,會好鬆同壓耳背,
每邊收2格就最平衡到聲音同配戴舒適度,
每邊收3格就戴得最緊,但D聲就最悶最死實,
我開頭買返嚟有段時間長期用收3格聽(因為戴得緊D冇咁易移位),
但就越聽越唔對路,後來重新逐個位試至知聲音分別咁大!

TOP

我都有睇過部T2 PRO
不過基本都睇唔到SUCA任何評價 , 最後放棄
最後先簡MT602

基本淘膽機只能避開一D奇奇怪怪既"點燈機"

TOP