回覆 388# mkid


  我帶開耳聾機就知.耳油加塵同皮膚脫下既皮屑.
就會有.不過我好小耳油,所以好小咁既情況.

TOP

我剪咗條OYAIDE HPC-UE改頭 + K3,我條HPC-SE可以收埋

OYAIDE HPC-UE改頭正好多

下一步要搵D好嘅頭再焊番靚佢

TOP

回覆 392# Harley-Davidson

ching 整好分享一下聽感
    有無救到人聲

TOP

回覆  Harley-Davidson

ching 整好分享一下聽感
    有無救到人聲
JOHNMOFA 發表於 2017-5-3 09:25


I also want to know ...

TOP

求隔音耳膠推介~

TOP

我剪咗條OYAIDE HPC-UE改頭 +  K3,我條HPC-SE可以收埋

OYAIDE HPC-UE改頭正好多

下一步要搵D好嘅頭再 ...
Harley-Davidson 發表於 2017-5-3 00:06



    改mmcx頭有無用熱溶膠固定焊點?
無就好易斷焊.

TOP

回覆 393# JOHNMOFA


    反而k3人聲出番好多,之前oyaide HPC-SE中間好空

我聽開10仔加oyaide HPC-UE, 本身10仔人聲冇咁出,而家我收貨了。

不過呢條HPC-UE線較硬,同埋而家搵都唔易,二手有可能收到

MMCX頭我爆原裝k3果條幼線,拆頭加熱溶膠嚟用,下次先買番粒靚MMCX頭再焊過

TOP

本帖最後由 a527692384 於 2017-5-3 18:43 編輯

我今日又去睇來聽多一次,終於知到點解唔鍾意依隻。依隻人聲有鋸齒聲,接受唔到。

TOP

回覆 398# a527692384


    未run-in夠…

TOP

回覆  a527692384


    未run-in夠…
yiuchung_man 發表於 2017-5-3 18:58

有無Ching煲夠,幫手試下時の魔法acoustic。聽下仲有無齒音呀?

TOP