我dt2同k5都買左
dt2隻聲尖到飛起 同埋人聲好拆
k5我估係我唔岩耳膠 點聽d定位都錯哂 ...
ten123456789 發表於 2015-7-7 10:36



    人聲好拆真係maybe 有問題
先try下煲煲佢先

TOP

本帖最後由 snp386 於 2015-7-7 12:17 編輯

回覆 439# Passer2k
大動圈唔同細動圈,大動圈個變化可以同最初相差好大,所以大廠嘅耳牛到一段時期覺得個聲同遇期有一定相差就會有新嘅調音版出,之不過細動圈唔係,過咗一定老化時間通常只係中至低會有比較明顯變化,通常係中至中低會比之前多同個聲會自然好多同感覺中頻聲壓有所提升,人聲可能會感覺大聲咗,而低頻會比變得較結實,高頻通常唔會太明顯,大多數機因為接環未有足夠老化,做成返應效能不足就會有破音,你可以用 浜崎あゆみ Trust 00:37就試到,未煲機好多都會聽到個破音,煲好後好多機都會唔再明顯聽到,而本身係高效能嘅機就算新開時都未必聽到,其他試嘅方法就太複雜唔講,之但係基本條件都唔好嘅機就算點煲都冇用,除非 K5 煲好後中頻可以提升超過 20dB,低頻可以提升超過 10dB,不過幾對用7x24煲咗超過十日嘅機都唔見佢有乜大分別,之不過如果用三截膠都唔可以出到正常同好聲嘅,對我嚟講呢對嘢佢可以收皮

TOP

本帖最後由 al21 於 2015-7-7 14:51 編輯
K3 條原裝線同朋友條真K3對比過係真野黎一模一樣。一開聲高音勁拆 低音冇力,完全聽唔入耳。慢火煲返百幾個 ...
chris1914 發表於 2015-7-7 00:53


以分析力嚟講, 我隻熟咗嘅K3係仲好過我聽過嘅一線耳筒(W60, 846, Z5, Roxanne, etc., 當然可能佢哋未煲熟), 其他方面就各有所長. 所以我有理由相信, k3嘅單元, 分頻係同真嘅'無限接近'.

聽你咁講, 更加證實我嘅諗法係非常'貼近現實'.

TOP

我都系買左DT2同K5
DT2人聲好拆,中音好後,低音蒙
反而K5有D驚喜,低音有力,人聲清晰,不過都系F800最正
依家睇下DT2煲返200粒鐘之後有無改善

TOP

回覆 440# ten123456789
應該係香港凸別版,可能大多數香港人都諗住一百幾十唔會退啦

TOP

我都系買左DT2同K5
DT2人聲好拆,中音好後,低音蒙
反而K5有D驚喜,低音有力,人聲清晰,不過都系F800最正
...
shupui_tsang 發表於 2015-7-7 12:12

我剛入手,人聲返而無拆,但中音後就真

TOP

回覆  ten123456789
應該係香港凸別版,可能大多數香港人都諗住一百幾十唔會退啦 ...
snp386 發表於 2015-7-7 12:19



    都有幾會

TOP

以分析力嚟講, 我隻熟咗嘅K3係仲好過我聽過嘅一線耳筒(W60, 846, K5, Roxanne, etc., 當然可能佢哋未煲熟 ...
al21 發表於 2015-7-7 12:10


C兄煲左幾耐

TOP

我對Dt2中音都後,但分析力佢比我聽開對315好,最起碼有番d有力ge低音,我覺得唯一唔好就係人聲較後

TOP

C兄煲左幾耐
chris1914 發表於 2015-7-7 14:10

我只係開頭嗰陣煲過十零粒鍾, 跟住係自然聽, 日子有功依家熟晒.

TOP