本帖最後由 al21 於 2015-7-7 14:51 編輯
K3 條原裝線同朋友條真K3對比過係真野黎一模一樣。一開聲高音勁拆 低音冇力,完全聽唔入耳。慢火煲返百幾個 ...
chris1914 發表於 2015-7-7 00:53 
以分析力嚟講, 我隻熟咗嘅K3係仲好過我聽過嘅一線耳筒(W60, 846, Z5, Roxanne, etc., 當然可能佢哋未煲熟 ), 其他方面就各有所長. 所以我有理由相信, k3嘅單元, 分頻係同真嘅'無限接近'.
聽你咁講, 更加證實我嘅諗法係非常'貼近現實'.  |