wingkps2 當前離線
進階會員
TOP
fatyee 當前離線
回覆 shal 我冇咁多PLAYER呀. 不過都算..好彩唔係好貴. wingkps2 發表於 2017-4-21 15:05
shal 當前離線
特級會員
我知你唔係追求, 不過見你係咁買想制止O下你O者... XDD fatyee 發表於 2017-4-21 15:04
你唔O岩聽既屋企有冇人O岩? 再唔係間唔中轉O下口味黎聽都唔錯. fatyee 發表於 2017-4-21 15:06
XDXD 毒海來ka~~~ 玩一排又會心思思~~~ 我一玩了大法1A 我手上所有入耳即時沒咩興趣再追 K3 pro + ... shal 發表於 2017-4-21 15:06
要ka. 聽一對聽得多好悶XD~ shal 發表於 2017-4-21 15:09
回覆 fatyee 個女用IM50...我前一隻IM70俾老虎用,佢地唔會用喇 wingkps2 發表於 2017-4-21 15:15
tailaba 當前離線
中級會員
回覆 fatyee 我唔係追求呀,只係今次買埋E隻試,唔會再買了. wingkps2 發表於 2017-4-21 14:56