回覆 39# shal


    我冇咁多PLAYER呀.
不過都算..好彩唔係好貴.

TOP

回覆  shal
    我冇咁多PLAYER呀.
不過都算..好彩唔係好貴.
wingkps2 發表於 2017-4-21 15:05


你唔O岩聽既屋企有冇人O岩?
再唔係間唔中轉O下口味黎聽都唔錯.

TOP

本帖最後由 shal 於 2017-4-21 15:08 編輯
我知你唔係追求, 不過見你係咁買想制止O下你O者... XDD
fatyee 發表於 2017-4-21 15:04



    XDXD 毒海來ka~~~
玩一排又會心思思~~~

我一玩了大法1A 我手上所有入耳即時沒咩興趣再追
K3 pro + x5iii 出街夠用了
回到office 就用大法1A

1A已經好入門但我覺好得la 再上貴的唔禁去玩牙

TOP

你唔O岩聽既屋企有冇人O岩?
再唔係間唔中轉O下口味黎聽都唔錯.
fatyee 發表於 2017-4-21 15:06



    要ka. 聽一對聽得多好悶XD~

TOP

回覆 42# fatyee


    個女用IM50...我前一隻IM70俾老虎用,佢地唔會用喇

TOP

XDXD 毒海來ka~~~
玩一排又會心思思~~~

我一玩了大法1A 我手上所有入耳即時沒咩興趣再追
K3 pro +  ...
shal 發表於 2017-4-21 15:06


OFFICE 冇聽歌... 返屋企會用喇叭... 出街唔會拎太大舊同太重既野... 所以 1A 係正, 但唔O岩我要求.

TOP

要ka. 聽一對聽得多好悶XD~
shal 發表於 2017-4-21 15:09


我就因為要俾耳道抖抖... 但出街又忍唔到一定要聽歌... 所以點都要有對公模用黎頂O下癮.

TOP

回覆  fatyee
    個女用IM50...我前一隻IM70俾老虎用,佢地唔會用喇
wingkps2 發表於 2017-4-21 15:15


慢慢聽... 睇O下係咪真係隨住時間而有變化.

TOP

回覆  fatyee


    我唔係追求呀,只係今次買埋E隻試,唔會再買了.
wingkps2 發表於 2017-4-21 14:56

樓主師兄如財力能負擔得起,why not

TOP

回覆 49# tailaba


食梗白方包喇.

TOP