wingkps2 當前離線
進階會員
TOP
fatyee 當前離線
回覆 tailaba 食梗白方包喇. wingkps2 發表於 2017-4-21 15:58
回覆 fatyee 換左舊跟機記憶棉好DD. wingkps2 發表於 2017-4-21 15:58
老鬼新丁 當前離線
無知死老鬼
回覆 fatyee 跟耳筒有3對既, wingkps2 發表於 2017-4-21 16:12
回覆 fatyee 嘩,,,你隻耳有牙架我隻用左成年 wingkps2 發表於 2017-4-21 16:20
回覆 fatyee 我乾耳同好小汗個類人,,試左幾個鐘.D聲好D, 我會形容佢D人聲唔夠力..令令查查聲好勁, ... wingkps2 發表於 2017-4-21 16:27