回覆 48# fatyee


    換左舊跟機記憶棉好DD.

TOP

回覆  tailaba
食梗白方包喇.
wingkps2 發表於 2017-4-21 15:58


我食緊麵包皮咋...

TOP

回覆  fatyee
    換左舊跟機記憶棉好DD.
wingkps2 發表於 2017-4-21 15:58


棉太貴玩唔起... ORZ

TOP

回覆 36# shal
多謝指點,等我試下先

TOP

回覆 53# fatyee


跟耳筒有3對既,

TOP

回覆  fatyee
跟耳筒有3對既,
wingkps2 發表於 2017-4-21 16:12


用完就冇要買... 我以前平均一個月兩對... ORZ

TOP

回覆 56# fatyee


    嘩,,,你隻耳有牙架我隻用左成年

TOP

回覆  fatyee
    嘩,,,你隻耳有牙架我隻用左成年
wingkps2 發表於 2017-4-21 16:20


耳油, 汗等等都會搞到對棉冇彈力要換喎...

TOP

回覆 58# fatyee


    我乾耳同好小汗個類人,,試左幾個鐘.D聲好D,
我會形容佢D人聲唔夠力..令令查查聲好勁,

TOP

回覆  fatyee


    我乾耳同好小汗個類人,,試左幾個鐘.D聲好D,
我會形容佢D人聲唔夠力..令令查查聲好勁, ...
wingkps2 發表於 2017-4-21 16:27


咁你對棉可以冇我換得咁密... ORZ

TOP