鍾意westone既聲, 依家用緊um3x, 如果買呢對既話掂唔掂? 見你排名CTZ>w50 有d想試下

TOP

做工好似唔錯,可唔可以轉私模?

TOP

有力但唔會過,返而個bass唔鐵味,唔系打鐵皮聲
shal 發表於 2017-8-30 23:06


搞到我有d性趣天

TOP

搞到我有d性趣天
老鬼新丁 發表於 2017-8-31 07:38



    仲未煲入直路
仲有勁易推

TOP

3單肥老到賣好像同老忠差幾草
5單我問過下肥老話比三單貴500-600左右wo ...
shal 發表於 2017-8-21 16:34


   
ching, 好有興趣試!!肥老有五單試嗎?佢有得賣嗎? 定要去淘?

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone

TOP

ching, 好有興趣試!!肥老有五單試嗎?佢有得賣嗎? 定要去淘?

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0  ...
fatman 發表於 2017-8-31 08:43



    肥老demo得3單

TOP

肥老demo得3單
shal 發表於 2017-8-31 08:51


   
佢有5單賣嗎?定要去淘淘?

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone

TOP

佢有5單賣嗎?定要去淘淘?

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
fatman 發表於 2017-8-31 09:06



    其他C兄話肥老可代訂

TOP

仲未煲入直路
仲有勁易推
shal 發表於 2017-8-31 08:00

肥佬5單又無得試,上次試隻3單又唔係咁特別,
煲熟上嚟分享下好嗎?

TOP

岩岩都係肥佬度拎左副五單...
等左十日先有(佢本來話5/6日)
因為等得太耐,我早兩日又入左副十單
而家兩隻都未煲既情況下比較,呢副五單偏向人聲
如果聽樂器,十單好聽好多
副五單唯一好處係戴得好舒服同夠隔音

TOP