以前2016年, 你樓上 就用呢度既 a/c name , 加個gmail.com, 係凌晨3點幾 走去 鄉土 login 開 new user, ...
kzzs7 發表於 2019-4-18 17:53 
玩討論區玩到報警你都玩到出神入化,神憎鬼厭🤣
下次唔好報警啦,直接去保安局啦,去政府請願可能效果理想啲
你咁様咪仲幫左Fiio,仲多人留意🤣
呢度係大家黎分享,意見更有唔同,各有喜好,希望你識尊重人時,人地自然尊重你!
Sorry各位,多左少少個人意見!亦希望各品牌百花齊放,令我地消費者更多選擇選擇🎉🎉🎉 |