回復 74 #pang1987
無人話要跟,不過有啲野係多數人有共識,你鍾意可以唔跟的。

就正如UE從來無話自己條summit同ultimate係升級線,但只有ching你一個咁講

唔怪得啲人話音響係玄學,睇完呢個post我開始明。

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 75 #kin1111kin

無話Ching你唔岩,你所講既調音,咪一直類近我所謂既音色。所以我無話你錯啊。唔止HD800,ER4S咪一樣有條converter有差唔多既功能。

只係有某位師兄,人講東佢講西姐 (唔係話你)

via HKEPC Reader for Android

TOP

咁以後我可以好大聲講,老婆,我煮的野一D都唔難食,就算星级大廚煮出来的質素都同我一樣,只不過係你食的口味唔適合我煮D野,問題係係你度啊

TOP

回覆 82# chris_kai_kai

咁你是否認同好的導體或结構更能發揮器材

TOP

回復 83 #kin1111kin

Ching,我無意針對你,不過人地係咁講:

Soundstage - The area between two speakersthat appears to the listener to be occupied by sonic images. Like a real stage, a soundstage should have width, depth, and height.

 
Sound Signature - The general sound of a headphone as a result of its frequency response (e.g. bassy, treblely, neutral, etc.).

Source:https://www.head-fi.org/articles/describing-sound-a-glossary.12328/

你可以話我執著點,但我由一開始,不嬲係講緊第二點,你就同我講第一點。咁仲點講落去。

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆  chris_kai_kai

咁你是否認同好的導體或结構更能發揮器材
kin1111kin 發表於 2018-1-18 13:05

係會,拎部平價電話同dap聽歌,正常都會有分別吧。但假如大家規格去到某個位,分別只會愈來愈細,甚至近乎零。

去返線材,線材好難有好壞既分別,因為無標準可言,所以量化唔到。你覺得好聲,不等於別人都覺得好聲。

當然,有啲廠係好興玩所謂升級線例如鐵三角,im系列果條我自己都有買,但又唔覺人地講到話好聲左,因為兩條線本身個取向就好唔同(原線係好bassy,聽某啲歌,個人認為仲好過條升線線)。

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 robotken42 於 2018-1-18 17:35 編輯
咁你解釋下咩叫sound signature,我咪好早已經答左你。

Head fi forum點解有成堆glossary,目的就係要理 ...
chris_kai_kai 發表於 2018-1-18 12:32


師兄我都無意針對你,
但唔該你睇下你自己係#52樓講完話你同我對Sound signature既理解唔同,
所以想搞清楚之後,我又有冇再講野?
如果你要我依家解釋,
我都會話我認同彼此對signature既理解可能唔同


所以我依家咪話,
我都已經引用左ECT官方解釋,
之後都盡力解釋左理想同最好既分別
(我認可能文法有少少錯誤),
但係老實既如果理想已經=最好,
咁中國人使鬼整咁多名詞落去,一個「這東西是最好的」就算啦,
根本唔使『這東西合乎我的理想水平』

(仲有就算係用錯字都係ECT問題,唔係我問題,
你就算係咁捉字蝨,都應該話ECT用錯字,而唔係我)

未睇清楚我有冇再講signature呢個字之前就指責我將自己當哂係啱,
仲話我將所有錯誤推卸比人,
到底係咩玩法
你又唔諗下點解幾位師兄
會同ching你有咁唔同既意見?

TOP

師兄我都無意針對你,
但唔該你睇下你自己係#52樓講完話你同我對Sound signature既理解唔同,
所以想搞清 ...
robotken42 發表於 2018-1-18 17:28

但一樣都有其他ching同你唔同意見喎。

不過算啦,既然無共識,再繼續落去只會浪費大家既時間。

如果我破壞左呢度氣氛,咁就唔好意思了。

TOP

回復 pang1987
無人話要跟,不過有啲野係多數人有共識,你鍾意可以唔跟的。

就正如UE從來無話自己條summit ...
chris_kai_kai 發表於 18-1-2018 12:40 PM


唔好話咩 淨係睇呢個POST  幾個人話你唔岩 得你自己不停話係咁係咁  話人唔岩  呢D就叫共識?  不能認同更多
我唔係專業音評人 我只係一個消費者,比得起少少錢買下線咁, 係一般消費者心中,比原本貴左,聽落又覺得好聽左,咁我就會認為係升級,呢D係人之常情 懂事既人都會知道的邏輯,你覺得係調音,我覺得係升級,你走你陽關道 我走我獨木橋 ,你應該返你自己睇開既論壇慢慢同佢地繼續"共識",而唔好係度迫人認同你
是是非非呢D野 無絕對  你覺得唔係咪唔係囉 做咩一定要迫人認同你? 咁野蠻既?

TOP

咁你解釋下咩叫sound signature,我咪好早已經答左你。


    如果將自己錯既野當岩,然後話人地既野係錯。咁係咩意思
chris_kai_kai 發表於 18-1-2018 12:32 PM



你問你自己啦  由頭到尾都係你自己一個講 由始至終我地都唔同意你既觀點

TOP