回復 pang1987
無人話要跟,不過有啲野係多數人有共識,你鍾意可以唔跟的。
就正如UE從來無話自己條summit ...
chris_kai_kai 發表於 18-1-2018 12:40 PM 
唔好話咩 淨係睇呢個POST 幾個人話你唔岩 得你自己不停話係咁係咁 話人唔岩 呢D就叫共識? 不能認同更多
我唔係專業音評人 我只係一個消費者,比得起少少錢買下線咁, 係一般消費者心中,比原本貴左,聽落又覺得好聽左,咁我就會認為係升級,呢D係人之常情 懂事既人都會知道的邏輯,你覺得係調音,我覺得係升級,你走你陽關道 我走我獨木橋 ,你應該返你自己睇開既論壇慢慢同佢地繼續"共識",而唔好係度迫人認同你
是是非非呢D野 無絕對 你覺得唔係咪唔係囉 做咩一定要迫人認同你? 咁野蠻既? |